Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
OMG Mercedesman. Zalig! Waar heb je geleerd zo te tekenen?
danku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen
danku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen
he mercedesman, hoelang oefen je al?
ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?
ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?
Ik teken eigelijk zowat heel m'n leven, maar ik ben pas auto's beginnen tekenen toen ik 9-10 jaar was (ben nu ook 15). Uw tekeningen zijn best wel goed, zeker uw perspectief bij de Nissan zit zeer goed. Altijd proberen om de grenzen te verleggen, steeds meer en meer details tekeken nzo. Het is natuurlijk ook nog altijd de zaak om er wat talent voor te hebben, maar over enkele jaren zie ik u zeker heel knappe dingen doen
Tekenen zit em niet zozeer in het oefenen. Je hebt het of je hebt het niet. Dan kan je het nog 10 jaar doen en steed sucken. je wordt geboren met talent of niet .
Dat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenen Als ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
Dat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenen Als ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
inderdaad, het is geen kunst om met talent geboren te worden. Als je het hebt moet je zeker evenveel oefenen als iemand zonder. Maar uiteindelijk zullen de tekeningen wel dat ietske meer hebben
Tekenen zit em niet zozeer in het oefenen. Je hebt het of je hebt het niet. Dan kan je het nog 10 jaar doen en steed sucken. je wordt geboren met talent of niet .
Daarom zei ik ook niet zozeer. Zie vorig bericht Oefenen is niet het belangrijkste, in tegenstelling tot autorijden.
schetsen van een waar kunstenaar
een snufje eigen fantasie erbij misschien....
oefenen baart kunst !! eeeh ...mooe tekeningen
zo nu eerst een bavaria...
Comment