Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Hier op aanvraag van Maxime Sels zijn MG SR-V
En dan nog Mansell en Senna
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Kher er ook zoeentje van 1 jaar trug, toen ie nog juist nieuws was!
Ook BMW M5jeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenOMG Mercedesman. Zalig! Waar heb je geleerd zo te tekenen?danku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtendanku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen
Comment
-
he mercedesman, hoelang oefen je al?
ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichtenhe mercedesman, hoelang oefen je al?
ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichtenhe mercedesman, hoelang oefen je al?
De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenenAls ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenTekenen zit em niet zozeer in het oefenen. Je hebt het of je hebt het niet. Dan kan je het nog 10 jaar doen en steed sucken. je wordt geboren met talent of niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenenAls ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHier op aanvraag van Maxime Sels zijn MG SV-R
Echt mooi!! Bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenKan ik ook eentje aanvragen Mercedesman?
Thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenZeg maar, ik zal zien wat ik kan doenMijn vader heeft deze juist aangekocht!
Comment
Comment