Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• naamloos12.GIFkeep this forum kicking and alive
    zo nu eerst een bavaria...
    Last edited by ; 01/02/2008, 22:51.

Comment

• Een nissantje GT-R getekend kheb ook ooit eens geprobeerd om met paint een auto te tekenen in 3D. Als ik em vind zal ik hem eens posten.

Comment

• Hier op aanvraag van Maxime Sels zijn MG SR-V

En dan nog Mansell en Senna

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kher er ook zoeentje van 1 jaar trug, toen ie nog juist nieuws was!
          Ook BMW M5je
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• OMG Mercedesman. Zalig! Waar heb je geleerd zo te tekenen?

Comment

• Mercedesman, you's got skills!

Tijd om eens een Mercedes te tekenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                OMG Mercedesman. Zalig! Waar heb je geleerd zo te tekenen?
                danku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                  danku! Wel jah, nergens eigelijk, elke dag, maar dan ook elke dag, oefenen. Ik ben nooit naar de tekenschool gegaan fzo, gewoon jaren aan een stuk blijven oefenen
                  Dik!!

Comment

• Echte kunstenaars hier !!

Comment

• he mercedesman, hoelang oefen je al?
                      ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
                      De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                        he mercedesman, hoelang oefen je al?
                        ik ben nu 15 en ik teken al auto's vanaf mij 7de, en ik vraag me af hoe lang het duurt om zo goed als jou te worden. (ik doe ook geen tekenschool)
                        De nissan GT-R (bovenaan de pagina) is de laatste die ik heb getekend, wat vind je ervan?
                        Ik teken eigelijk zowat heel m'n leven, maar ik ben pas auto's beginnen tekenen toen ik 9-10 jaar was (ben nu ook 15). Uw tekeningen zijn best wel goed, zeker uw perspectief bij de Nissan zit zeer goed. Altijd proberen om de grenzen te verleggen, steeds meer en meer details tekeken nzo. Het is natuurlijk ook nog altijd de zaak om er wat talent voor te hebben, maar over enkele jaren zie ik u zeker heel knappe dingen doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                          he mercedesman, hoelang oefen je al?
                          Tekenen zit em niet zozeer in het oefenen. Je hebt het of je hebt het niet. Dan kan je het nog 10 jaar doen en steed sucken. je wordt geboren met talent of niet .

Comment

• Dat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenen Als ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                              Dat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenen Als ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
                              inderdaad, het is geen kunst om met talent geboren te worden. Als je het hebt moet je zeker evenveel oefenen als iemand zonder. Maar uiteindelijk zullen de tekeningen wel dat ietske meer hebben

Comment

Tekenen zit em niet zozeer in het oefenen. Je hebt het of je hebt het niet. Dan kan je het nog 10 jaar doen en steed sucken. je wordt geboren met talent of niet .
                                Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
                                Dat denk ik niet, ik kan ook redelijk goed tekenen, maar heel veel hangt af van oefenen Als ik een tijdje niet getekend hebt en dan weer begin, moet ik er toch even inkomen. Je mag nog zoveel talent hebben als je wil, als je niet oefent wordt het niks
                                Daarom zei ik ook niet zozeer. Zie vorig bericht Oefenen is niet het belangrijkste, in tegenstelling tot autorijden.

Comment

• schetsen van een waar kunstenaar
                                  een snufje eigen fantasie erbij misschien....
                                  oefenen baart kunst !! eeeh ...mooe tekeningen
                                  zo nu eerst een bavaria...
                                  Last edited by ; 06/04/2008, 14:01.

Comment

Hier op aanvraag van Maxime Sels zijn MG SV-R

Echt mooi!! Bedankt!!

Comment

• Kan ik ook eentje aanvragen Mercedesman?
                                      Thx

Comment

Kan ik ook eentje aanvragen Mercedesman?
                                        Thx
                                        Zeg maar, ik zal zien wat ik kan doen

Comment

Zeg maar, ik zal zien wat ik kan doen
                                          De Datsun 260Z aub! Mijn vader heeft deze juist aangekocht!

Comment

Working...
                                          X