Het betere werk van mezelf (vind ik toch): Porsche 997 Turbo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenEen nissantje GT-R getekend kheb ook ooit eens geprobeerd om met paint een auto te tekenen in 3D. Als ik em vind zal ik hem eens posten.
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenHet betere werk van mezelf (vind ik toch): Porsche 997 Turbo
Comment
-
Zeer goed gedaan, vooral het perspectief is heel goed. Als ge er nog op let van uw wielen wat meer ovaal te maken en er aan denken dat je nummer 2 niet ziet op de tekening, of toch niet veel ervan (zie foto), dan is ze zo goed als perfect
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Hier nog eentje dat ik gisteren heb getekend, Jackie Stewart
En nog een dat ik al een dikke maand heb liggen, maar had echt geen goesting om ze af te tekenen (toch maar wat bergen en een zee) dus heb ik er maar de helft afgknipt
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
En nog een dat ik al een dikke maand heb liggen, maar had echt geen goesting om ze af te tekenen (toch maar wat bergen en een zee) dus heb ik er maar de helft afgknipt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenHeerlijk, die retro-posters. En echt perfect overgetekend! Lukt het al om zo zelf dingen te tekenen of teken je enkel over?
Comment
-
nieuw
hoi ik ben vincent en ik ben hier nieuw. ik zie dat hier al heel veel goede tekenaars op zitten. maargoed ik wou even laten zien.
ik teken vanaf 13 jaar en ben nu veertien. dit is wat ik tot nog toe heb.
geef maar wat comments of tips aub.
Vincent
de eerste tekening is gescant en de tweede is een foto.
ik heb me laten inspireren door ferrari enzo en andere ferrari's ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtenmercedesman, teken jij veel dingen over, na of komt het uit jezelf??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtenoke maar waarom praat bijna niemand meer hier. behalve jij dan
?
Comment
-
ooh oke maar geef toe het is leuker als iedereen meepraat enzo en maar een paar mensen. maargoed ik hoop dat de rest ook meer gaat praten.
hier is nog een tekening van mij. heb er geen naam voor.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment