Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het betere werk van mezelf (vind ik toch): Porsche 997 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
      Een nissantje GT-R getekend kheb ook ooit eens geprobeerd om met paint een auto te tekenen in 3D. Als ik em vind zal ik hem eens posten.

Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
      Het betere werk van mezelf (vind ik toch): Porsche 997 Turbo
      Ja man, ook jij kan een aardig stukje overweg met een potlood hoor! Zeer mooi en blijven oefenen!!

Comment

• de auto van deze week: BMW X6

Comment

• Zeer goed gedaan, vooral het perspectief is heel goed. Als ge er nog op let van uw wielen wat meer ovaal te maken en er aan denken dat je nummer 2 niet ziet op de tekening, of toch niet veel ervan (zie foto), dan is ze zo goed als perfect

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ik zal er de volgende keer proberen op te letten

Comment

• tekeningen

ik maak ook tekening van mercedes ik heb er een gemaakt van sl500

Comment

• Hier nog eentje dat ik gisteren heb getekend, Jackie Stewart

En nog een dat ik al een dikke maand heb liggen, maar had echt geen goesting om ze af te tekenen (toch maar wat bergen en een zee) dus heb ik er maar de helft afgknipt

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten

En nog een dat ik al een dikke maand heb liggen, maar had echt geen goesting om ze af te tekenen (toch maar wat bergen en een zee) dus heb ik er maar de helft afgknipt

Heerlijk, die retro-posters. En echt perfect overgetekend! Lukt het al om zo zelf dingen te tekenen of teken je enkel over?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                    Heerlijk, die retro-posters. En echt perfect overgetekend! Lukt het al om zo zelf dingen te tekenen of teken je enkel over?
                    Ik teken momenteel (als het over zo'n portretjes gaat toch) enkel over van bestaande tekeningen/foto's, wat bedoel je met zelf dingen tekenen?

Comment

• Knap gedaan Mercedesman!

Comment

• Waw! Hier zitten dus echt artiesten op het forum!

Schitterend gedaan mannen! Vooral die Porsche en die retro-tekening vind ik prachtig.

Tekenen jullie nooit met houtskool? Daar kan je echt mooie effecten mee bereiken.

Comment

• nieuw

hoi ik ben vincent en ik ben hier nieuw. ik zie dat hier al heel veel goede tekenaars op zitten. maargoed ik wou even laten zien.
                          ik teken vanaf 13 jaar en ben nu veertien. dit is wat ik tot nog toe heb.
                          geef maar wat comments of tips aub.

Vincent

de eerste tekening is gescant en de tweede is een foto.
                          ik heb me laten inspireren door ferrari enzo en andere ferrari's ...
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Als je nog maar een jaar tekent is dit zeer goed hoor, de enigste raad die ik kan geven: blijven oefenen en dan komt de rest vanzelf

Comment

• bedankt

Comment

• mercedesman, teken jij veel dingen over, na of komt het uit jezelf??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
                                  mercedesman, teken jij veel dingen over, na of komt het uit jezelf??
                                  Zo'n raceportretjes kan ik uiteraard niet zelf verzinnen he, die teken ik na van foto's en dergelijke. Maar gewone schetsen van toekomstige wagens natuurlijk wel

Comment

• oke maar waarom praat bijna niemand meer hier. behalve jij dan
                                    ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichten
                                      oke maar waarom praat bijna niemand meer hier. behalve jij dan
                                      ?
                                      omdat er weinige over zo'n talent beschikken. Ik kan een stokventje tekenen *fier*

Comment

• ooh oke maar geef toe het is leuker als iedereen meepraat enzo en maar een paar mensen. maargoed ik hoop dat de rest ook meer gaat praten.

hier is nog een tekening van mij. heb er geen naam voor.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• doet mij denken aan de ford mustang. Mooi trouwens!

Comment

Working...
                                          X