bedankt man. ( heb jij ook tekeningen die je kan posten hierop ofniet??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door L'art Malmin Bekijk Berichtenik teken wel sommige dingen, maar ik krijg ze hier nooit gepost: ik ben niet zo goed in die dingen als formaat verkleinen enzo...
want ik ben namelijk erg benieuwd hoe iedereen tekent dus ook van jouw.
alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichtenomdat het examentijd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk BerichtenKun jij dan eventjes wat autoschetsen naar mij toe mailen op vincentwillemse@msn.com
want ik ben namelijk erg benieuwd hoe iedereen tekent dus ook van jouw.
alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenHet betere werk van mezelf (vind ik toch): Porsche 997 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vincent Bekijk Berichtendoe je het een beetje goed???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenTot nu toe denk ik wel
Comment
-
Mercedesman, ook mijn complimenten voor je werk. Ik heb een tekeningetje van je geleend om eens iets te uit te proberen.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geerto Bekijk BerichtenMercedesman, ook mijn complimenten voor je werk. Ik heb een tekeningetje van je geleend om eens iets te uit te proberen.
Wagen 1 & 4 : ferrari D50 http://www.autocult.com.au/img/galle...hologram36.jpg
Wagen 2 & 3 : MB silver arrow 1956 http://www.donington-park.co.uk/imag...img-mercx3.jpg
Comment
-
-
-
Voila, ik heb eens geprobeerd om de Opel Käpitan in een nieuw kleedje te steken...
Maar verwacht er niet al te veel van hé
Hij vliegt wel, ma da was een klein foutje met het perspectiefBijgevoegde Bestanden
Comment
-
hier is nog een tekening die ik heb gemaakt.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Heeft niet echt iets met auto's te maken, maar ik had er eens zin voor om het te tekenen. Toch wel mijn tweede passie, het wielrennen. Het is de eerste keer dat ik zoiets teken, dus er is nog wel veel ruimte voor verbetering.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHeeft niet echt iets met auto's te maken, maar ik had er eens zin voor om het te tekenen. Toch wel mijn tweede passie, het wielrennen. Het is de eerste keer dat ik zoiets teken, dus er is nog wel veel ruimte voor verbetering.
Comment
-
hier is een nieuwe auto die ik getekent. hij is van de zijjkant getekent.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment