Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niet slecht phil... alleen heel den auto schilderen was te moeilijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichten
      het is in ieder geval wel vet gedaan,
      Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
      Inderdaad!
      Knap gemaakt!
      Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      Knap!

Ondertekend als Peter Van De Veire ?
      Thx!

Hey, ik heb dezelfde initialen als Peter Van De Veire!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        niet slecht phil... alleen heel den auto schilderen was te moeilijk?
        Nee, ge moest een abstract schilderij maken, zodat niet iedereen direct doorheeft dat het een auto is.

(ik had ook liever de hele auto geschildert)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Nee, ge moest een abstract schilderij maken, zodat niet iedereen direct doorheeft dat het een auto is.

als ge da graag doe, moogt ge altijd de mijne is op doek zetten hoor ik heb er zelfs een prijske voor over

Comment

Aaah ik dacht in het begin dat nen broodrooster was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
              Aaah ik dacht in het begin dat nen broodrooster was.
              Amai, slim gezien.

Comment

• Knap schilderij!

Moest ik zoiets kunnen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                  Zie ik het nu goed?
                  Iemand met 32 posts probeert iemand als BMW Z4 M op zijn nummer te zetten?

Je maakt jezelf populair!!
                  Way to go....
                  maar ik probeer niemand boos te maken ofzo maar als iemand iets wil zeggen met 2 emoticons vind ik het beetje vaag weetje, dus zeg ik dat hij het beter in woorden kan uitleggen.

Comment

• reply moved
                    Last edited by ; 23/04/2008, 23:51.

Comment

Amai, slim gezien.
                      Der is er ene die ook ng nooit van sarcasme heeft gehoord ze.
                      Pakske randdebielen opeen

Comment

Zal het goed maken door een schilderijtje te posten. Heb het geschildert op de tekenacademie en het moeten een koplamp en radiatorrooster voorstellen van een Bugatti 57, waarvan er maar 1 exemplaar van is gebouwd. Het schilderij is overgeschildert van een foto uit het magazine GTO van augustus/september 2006 en het is geschildert in acrylverf (moest er iemand geïnteresseerd zijn).

Hope you like it, in het echt is het wel iets mooier dan op foto.
                        Dat is wat we willen zien hier ... Tekeningen , schilderijen en nog meer kunstige vormen .... Dus ik stel voor dat al die zever stopt en dat we weer gaan genieten van wat alle "aankomende" en "reeds grote" kunstenaars hier neer zetten. Misschien dat de moderatoren de topic eens kunnen opkuisen
                        Last edited by ; 22/04/2008, 23:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk Berichten
                          Dat is wat we willen zien hier ... Tekeningen , schilderijen en nog meer kunstige vormen .... Dus ik stel voor dat al die zever stopt en dat we weer gaan genieten van wat alle "aankomende" en "reeds grote" kunstenaars hier neer zetten. Misschiend dat de moderatoren de topic eens kunnen opkuisen
                          U heeft volkomen gelijk!

Comment

• naamloos11.JPGWorden er nog leuke tekeningen gepost??

zo nu eerst een bavaria...
                            Last edited by ; 27/04/2008, 11:14.

Comment

• Mercedesman, komt er nog wat van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                                Mercedesman, komt er nog wat van?
                                Je mag een mens niet zo opjagen

Comment

Zal het goed maken door een schilderijtje te posten. Heb het geschildert op de tekenacademie en het moeten een koplamp en radiatorrooster voorstellen van een Bugatti 57, waarvan er maar 1 exemplaar van is gebouwd. Het schilderij is overgeschildert van een foto uit het magazine GTO van augustus/september 2006 en het is geschildert in acrylverf (moest er iemand geïnteresseerd zijn).

Hope you like it, in het echt is het wel iets mooier dan op foto.
                                  Prachtige afwisseling met de schetsjes hier! Enorm mooi gedaan!

Uw schilderkunsten zijn duidelijk heel wat beter dan uw spellingskunsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                                    Der is er ene die ook ng nooit van sarcasme heeft gehoord ze.
                                    Pakske randdebielen opeen
                                    We gaan vriendelijk blijven hé.
                                    Het is hier voor een hobby en niet op elkaar te schelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                      We gaan vriendelijk blijven hé.
                                      Het is hier voor een hobby en niet op elkaar te schelden.
                                      Tuurlijk, maar het maakt mij gewoon kwaad dat sommige mensen dit niet snappen en dan ook totaal verkeerd reageren..
                                      Het is ook niet de bedoeling oude koeien uit de sloot te halen natuurlijk
                                      Nu: on-topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Prachtige afwisseling met de schetsjes hier! Enorm mooi gedaan!

Uw schilderkunsten zijn duidelijk heel wat beter dan uw spellingskunsten
                                        stop nu toch is nekeer, met iedereen op zen spelling te wijzen, en dan heb ik het niet alleen op u wotr gwn het forum int algemeen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                          stop nu toch is nekeer, met iedereen op zen spelling te wijzen, en dan heb ik het niet alleen op u wotr gwn het forum int algemeen
                                          Het moet:

4. Gebruik zoveel mogelijk AN. Replies in dialect zijn vaak wel kleurrijk, maar bevorderen de leesbaarheid niet echt. Probeer het gebruik hiervan dan ook te beperken
                                          Dus hou hier dan ook rekening mee .

Comment

Working...
                                          X