Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat uw SLR een muil trekt als een eekhoorn.

Comment

• al eens voorbijgekomen niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten

Dat uw SLR een muil trekt als een eekhoorn.
        die tekening was toch niet voor mij, maar voor mijn leerkracht dus mooi moest het niet zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Hij vroeg toch wat we ervan vonden?
          Ja, je mening van de tekening. Hij heeft helemaal niemand nodig die zijn keuze van wagens bepaald.

Comment

• mijn laatste tekening...

Comment

• als ge kalkeerd moet je het wel goe doen hé

Comment

• Merci voor de reacties, en ik teken waar ik op het moment zelf zin in heb.
                De ene keer is dat een 'johnnymobiel' en de andere keer een dodge viper.
                Ik heb een uiteenlopende smaak

@HondaGirl:keep on drawing! Hoe meer je tekent hoe beter je wordt en hoe minder ze kikkermulle zullen moeten zeggen. En soms is het makkelijker om commentaar te geven dan om zelf te tekenen.

Comment

• Heeft HondaGirl een vriendje gevonden?
                  I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Honda lover Bekijk Berichten
                    Merci voor de reacties, en ik teken waar ik op het moment zelf zin in heb.
                    De ene keer is dat een 'johnnymobiel' en de andere keer een dodge viper.
                    Ik heb een uiteenlopende smaak

@HondaGirl:keep on drawing! Hoe meer je tekent hoe beter je wordt en hoe minder ze kikkermulle zullen moeten zeggen. En soms is het makkelijker om commentaar te geven dan om zelf te tekenen.
                    momenteel zal ik niet tekenen zonder mijn bril, dus de rampen zullen nog niet komen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                      Heeft HondaGirl een vriendje gevonden?
                      excuseer, jij denkt toch niet...

Comment

• Sorry, geen vriendje, ben geen jongen maar een meisje.
                        Ik wil gewoon Hondagirl een positieve reactie geven, is dat dan zo erg?

Comment

Sorry, geen vriendje, ben geen jongen maar een meisje.
                          Ik wil gewoon Hondagirl een positieve reactie geven, is dat dan zo erg?
                          hij is jaloers omdat hij geen positieve reactie krijgt :p

Comment

• adorable

Comment

• Dit was mijn eerste en laatste positieve reactie.
                              Ik wist niet dat er zoveel commotie rond ging zijn.

Comment

Da's waar, ik zou het er zelf niet beter vanaf brengen...

Comment

• Mijn moto'ke...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                    Mijn moto'ke...

mooi getekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                      Mijn moto'ke...

Keep us updated!

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                      als ge kalkeerd moet je het wel goe doen hé
                                      Als je schrijfd moedt je het ook hoe doen é

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Dat uw SLR een muil trekt als een eekhoorn.
                                      Nah, ik vond de SLR mooi getekend, ik deel de mening van de Hondakliek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        Keep us updated!
                                        Nah, ik vond de SLR mooi getekend, ik deel de mening van de Hondakliek.
                                        De SLR is mislukt zoals de andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                                          De SLR is mislukt zoals de andere...
                                          Waarom post je hem dan?

Comment

Working...
                                          X