De middelste deurstijl + de banden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDe middelste deurstijl + de banden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenZorgen dat ze rond zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtendan kan ik veel keer opnieuw beginnen, een cirkel met het losse hand tekenen kan ik niet goed
Veel oefenen zou ik zeggen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenEen passer moet je ook niet gebruiken, behalve als je vanaf nu alleen maar auto's gaat tekenen in profiel.
Veel oefenen zou ik zeggen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenmeer dan een uur tekenen begint bij mij altijd op men zenuwen te werken, ik heb helemaal geen geduld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDat zie je dan ook aan je tekeningen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenPak gewoon een ander merk om te beginnen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNen BMW natuurlijk
Dan kan je binnenkort van je tekeningen leven!
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZalig, op die leeftijd zijn ze nog makkelijk te overtuigen
Onthou 1 ding goed jongedame, er is maar 1 merk => BMW!
Je gaat er komen in't leven dan.
ik teken liever Honda's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenik ben niet altijd zo makkelijk te overtuigen alleen als het op autovlak gaat ben ik rap overtuigd
ik teken liever Honda's
Welke honda zie je graag?
Pak maar eens een Integra type-R
Comment
Comment