Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenWablieft???
Ah, ik zag het eerst ook niet, maar ik denk dat ze onnozelaars bedoelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHou hem dan voor jezelf aub.
Bedankt hiervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenAh, ik zag het eerst ook niet, maar ik denk dat ze onnozelaars bedoelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenZoals ze bij ons zeggen "et trekt oep geen kloote"
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenDit wijst dus duidelijk op BMW en níet op je tekening, welteverstaan.Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHij zegt wat ik alleen denk.
Bedankt hiervoor.
Heeeey, ik wist wel dat we vriendjes zouden worden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHeeeey, ik wist wel dat we vriendjes zouden worden....
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenHeeeey, ik wist wel dat we vriendjes zouden worden....
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenLinkje naar de Opel signum van TCT.
Tot nu toe alleen hoofdlijnen af.
Hij zou binnen een weekje af moeten zijn, maar door toetsen deze week kan het 2 weken duren :$
zou je er nadien ook eentje van mijn wagen willen maken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenLinkje naar de Opel signum van TCT.
Tot nu toe alleen hoofdlijnen af.
Hij zou binnen een weekje af moeten zijn, maar door toetsen deze week kan het 2 weken duren :$
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenIk lijk wel sinterklaas dan ^^ HAHA
OK, het 2de voorproefje staat in mijn topic
Dus druk op de link en bekijk hem ^^
Vette auto dédé ! ^^
Komt goed ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten
graaf gast!!!!!!! echt ge maakt me blij
Comment
-
Comment