Fak ja gast, echt schoon!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDe tekening zal kwalitatief beter zijn dan het object zelf.
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenTCT ik wist niet dat jij met zo een Opel reed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenEr is ook nog veel dat jij zal moeten leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenIk had het ook niet alleen over auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenTCT ik wist niet dat jij met zo een Opel reed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtencheck men onderschrift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenGoeie tekening voor iemand van jouw leeftijd ^^
Ik zie er een Dodge viper in
Thanks voor jullie comments !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenEen Dodge Viper, ik dacht meer aan een Porsche
Ehm, ja.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenwat nu weer
Zelfs het logo klopt. (niet in detail, daarvoor is de tekening te klein)
Er is er ons iemand voor de zot aan het houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDit is overduidelijk een Dodge Viper, als je dat niet ziet...
Zelfs het logo klopt. (niet in detail, daarvoor is de tekening te klein)
Er is er ons iemand voor de zot aan het houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenik teken ook maar hoor, heb zelfs een goede reden dat ik het niet zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJe bent blind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenEen Dodge Viper, ik dacht meer aan een Porsche
Neen! Helemaal de Dodge Viper!
Comment
Comment