Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenDodge Viper (oude)
Porsche
Jongedame ^^
Aanschouw hier het verschil tussen 2 monsters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenEr klopt toch iets niet hoor met jou.
Eerst teken je 10 tallen auto's, de lelijkste eerst, op een ongelooflijke slechte manier,
en nu teken je een auto los uit de pols, dat achteraf gezien ''''lijkt'''' op een Dodge Viper, en goed getekend is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenEr klopt toch iets niet hoor met jou.
Eerst teken je 10 tallen auto's, de lelijkste eerst, op een ongelooflijke slechte manier,
en nu teken je een auto los uit de pols, dat achteraf gezien ''''lijkt'''' op een Dodge Viper, en goed getekend is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenJij bent raar.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDat wist ik al langer dan vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
graaf gast!!!!!!! echt ge maakt me blij
Als het gekalkeerd is => Bwa ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenHoi ik ben nieuw hier ^^
Ik teken ook veel.
Hier zie je een aantal van mijn tekeningen ^^
Corvette (zelf getuned)
Infiniti Sport Activity Coupe
Hier nogmeer! ^^Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenBedankt mensen ^^
Heb weer zin om te tekenen, maar school zit in de weg.
Uit de oude doos:
Hier zie je mijn kijk op een luxe nissan sedan. ik heb de auto geplaatst tussen de camry klasse en de bmw 5, audi A6 en MB Eklasse.
Vooral die laatste, die is echt goed gelukt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAls dit overgetekend is =>
Als het gekalkeerd is => Bwa ja
ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenLaat de originele foto dan eens zien.
Trouwens je moet de hele auto niet kalkeren hè, als je de grote lijnen overkalkeert dan zit het al goed qua verhoudingen hè, dan is het enige moeilijke nog de details tekenen.
edit foto staat er recent op
Comment
-
Bekijk DIT topic en je ziet dat er eerst al heel wat fouten in zaten.
-verkeerde C stijl
-verkeerde lampen
-verkeerde dakspoiler
-verkeerde dakrails
-verkeerde 'bodemplaat en bumper'
Enzovoort, maar met hulp van mensen op dat forum ben ik stuk verder gekomen ^^
Zelfs nu zijn er nog lijnen die fout zijn
1 mooi voorbeeld is het voorwiel, dat zit nu fout vergeleken met de foto maar ik vind hem zo beter ogen.
Maar ik heb dit puur uit de hand gedaan, bij de corvette heb ik wel het orgineel overgetrokken.
Dat was omdat het een wedstrijd was waarbij je een Corvette, SLR of een Viper mocht tunen.
Dus daar mocht het dan ook echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door TCT
Comment
Comment