Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nou ik vind ze anders erg leuk ^^
Je hebt al een erg goede vaste hand.
Daardoor is de kwaliteit van je tekening ook stukken hoger dan wanneer iemand met een biiberige hand te werk gaat =)
Ik vind ze erg leuk
Wat is er mis met de Infinity en nissan (A)?
Ik vind dat ze de goede kant op gaan haha
En anders heb ik toch een initiatief genomen om een beetje iets te maken ervoor XD
Plus minus 8 uur per tekening
Deze opel heeft zonder kleuren al 3 of 4 uur achter de rug
Er staat weer een update in mijn topic
Ik post het btw daar om niet dit hele forum vol te spammenxD
Voilà , die Panamera was in totaal misschien een kwartier per tekening. Ik heb gewoon het doorzettingsvermogen niet om de tekening tot in de puntjes te krijgen.
Met die signum ben je in ieder geval al heel goed bezig, ik heb de tekening eens gespiegeld in Paint, en ook in het spiegelbeeld staat alles mooi recht.
Nou ik vind ze anders erg leuk ^^
Je hebt al een erg goede vaste hand.
Daardoor is de kwaliteit van je tekening ook stukken hoger dan wanneer iemand met een biiberige hand te werk gaat =)
Ik vind ze erg leuk
Wat is er mis met de Infinity en nissan (A)?
Ik vind dat ze de goede kant op gaan haha
En anders heb ik toch een initiatief genomen om een beetje iets te maken ervoor XD
Plus minus 8 uur per tekening
Deze opel heeft zonder kleuren al 3 of 4 uur achter de rug
Er staat weer een update in mijn topic
Ik post het btw daar om niet dit hele forum vol te spammenxD
spam het hier maar vol hoor en ik kan mss verkeerd zijn maar staat mijn wagen nie thoog op zijn poten op jouw tekening? of lijkt het alleen maar zo?
Dit is mijn eigen topic, tevens is ook een deel van de site van mij ^^
Samen met een vriend opgericht, speciaal voor (auto)design.
Hier de link naar het forum
Haha, ik vind niet dat je op een TEKENtopic autos moet afkraken eigk..
Daar heb je toch andere forums voor =P? Maar goed... ik vind een Z3 Mcoupe niet zo super
Geef mij maar een oude 6 serie, oude 8 of de E46 M3 XD Een E92 M3 gaat er ook in haha
Een E39 M5 mag ook en een E34 M5 ook
Maarja ik heb nog een Fiat 500 en een witte LP560-4 voor een vriendin staan in de wachtlijst =P
Misschien daarna effe pauze want 3 tekeningen van 10uur+ achter elkaar is ERG vermoeiend
Vooral in periodes van schoolexamens en Praktische opdrachten =P
@TCT: ja dat kan kloppen, maar het is denk ik meer gezichtsbedrog, je auto lijkt lager op de foto doordat hij schaduw heeft daar
Doordat mijn ondergrond wit is, kan je moeilijk inschatten hoe hoog de auto staat.
Ik hoor dit vaker, vroeger had ik een M5 E60 overgetrokken, en toch zeiden mensen dat hij te hoog op zijn poten stond.
Dat komt door dat er geen kleur in de tekening zat
EDIT: je moet niet sorry tegen mij zeggenxD Tis de auto van TCT
Ik teken hem na voor em
Comment