Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jzaero, zotte tekeningen! Alleen jammer van de Infinity en de Nissan.
    Hoe lang heb je er over gedaan?

Comment

• Hier nog wat van mijn schetsen, van eind vorig jaar, bedoeld als impressie van de Porsche Panamera.

Niet zo goed getekend als de tekeningen van jzaero maar ik vermoed dan ook dat er wat minder tijd insteekt.

Comment

• Nou ik vind ze anders erg leuk ^^
        Je hebt al een erg goede vaste hand.
        Daardoor is de kwaliteit van je tekening ook stukken hoger dan wanneer iemand met een biiberige hand te werk gaat =)
        Ik vind ze erg leuk

Wat is er mis met de Infinity en nissan (A)?
        Ik vind dat ze de goede kant op gaan haha
        En anders heb ik toch een initiatief genomen om een beetje iets te maken ervoor XD

Plus minus 8 uur per tekening
        Deze opel heeft zonder kleuren al 3 of 4 uur achter de rug

Er staat weer een update in mijn topic
        Ik post het btw daar om niet dit hele forum vol te spammenxD
        Last edited by ; 20/05/2008, 18:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten

Voilà , die Panamera was in totaal misschien een kwartier per tekening. Ik heb gewoon het doorzettingsvermogen niet om de tekening tot in de puntjes te krijgen.

Met die signum ben je in ieder geval al heel goed bezig, ik heb de tekening eens gespiegeld in Paint, en ook in het spiegelbeeld staat alles mooi recht.

Comment

Wat bedoel je eigenlijk met 'jouw topic'?

Comment

Nou ik vind ze anders erg leuk ^^
              Je hebt al een erg goede vaste hand.
              Daardoor is de kwaliteit van je tekening ook stukken hoger dan wanneer iemand met een biiberige hand te werk gaat =)
              Ik vind ze erg leuk

Wat is er mis met de Infinity en nissan (A)?
              Ik vind dat ze de goede kant op gaan haha
              En anders heb ik toch een initiatief genomen om een beetje iets te maken ervoor XD

Deze opel heeft zonder kleuren al 3 of 4 uur achter de rug

spam het hier maar vol hoor en ik kan mss verkeerd zijn maar staat mijn wagen nie thoog op zijn poten op jouw tekening? of lijkt het alleen maar zo?

Comment

• Der is niets mis met de tekeningen, die zijn subliem! Wel met de auto zelf. Misschien eens een bimmerke overwegen?

*hint* *hint*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                  Der is niets mis met de tekeningen, die zijn subliem! Wel met de auto zelf. Misschien eens een bimmerke overwegen?
                  probeer eerst eens de auto op de tekening te betalen voor je gaat zagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    probeer eerst eens de auto op de tekening te betalen voor je gaat zagen...
                    Waarop slaat dat nu weer? Ik moet eerst een auto kopen vooraleer iemand anders op het forum ze mag tekenen?

Comment

Waarop slaat dat nu weer? Ik moet eerst een auto kopen vooraleer iemand anders op het forum ze mag tekenen?
                      vooordat je een auto afbreekt, eerst 2 keer nadenken... ik mag ook niet merkenblind zijn als is Da Blitz, Da Shit!!!!

Comment

vooordat je een auto afbreekt, eerst 2 keer nadenken... ik mag ook niet merkenblind zijn als is Da Blitz, Da Shit!!!!
                        Jep eigenlijk wel, merkenblindheid is slecht. 'T is een automatisme
                        Sorry Jzaero

Comment

Jep eigenlijk wel, merkenblindheid is slecht. 'T is een automatisme
                          Sorry Jzaero
                          BMW-blindheid kan geen kwaad hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            zeker niet op dees forum...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Een ziekte die hier zoveel voorkomt, dat het al normaal is

Maak je niet veel mee....

I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

zeker niet op dees forum...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                                Een ziekte die hier zoveel voorkomt, dat het al normaal is

Maak je niet veel mee....

Grapje hè.

Comment

• Dit is mijn eigen topic, tevens is ook een deel van de site van mij ^^
                                  Samen met een vriend opgericht, speciaal voor (auto)design.
                                  Hier de link naar het forum

Haha, ik vind niet dat je op een TEKENtopic autos moet afkraken eigk..
                                  Daar heb je toch andere forums voor =P? Maar goed... ik vind een Z3 Mcoupe niet zo super
                                  Geef mij maar een oude 6 serie, oude 8 of de E46 M3 XD Een E92 M3 gaat er ook in haha
                                  Een E39 M5 mag ook en een E34 M5 ook

Maarja ik heb nog een Fiat 500 en een witte LP560-4 voor een vriendin staan in de wachtlijst =P
                                  Misschien daarna effe pauze want 3 tekeningen van 10uur+ achter elkaar is ERG vermoeiend
                                  Vooral in periodes van schoolexamens en Praktische opdrachten =P

@TCT: ja dat kan kloppen, maar het is denk ik meer gezichtsbedrog, je auto lijkt lager op de foto doordat hij schaduw heeft daar
                                  Doordat mijn ondergrond wit is, kan je moeilijk inschatten hoe hoog de auto staat.
                                  Ik hoor dit vaker, vroeger had ik een M5 E60 overgetrokken, en toch zeiden mensen dat hij te hoog op zijn poten stond.
                                  Dat komt door dat er geen kleur in de tekening zat

EDIT: je moet niet sorry tegen mij zeggenxD Tis de auto van TCT
                                  Ik teken hem na voor em
                                  Last edited by ; 20/05/2008, 20:04.

Comment

• Comment

• Hij wordt trouwens, zoals ik altijd doe, grayscale ingekleurd.. goed?
                                      Vind het zonde als ik hem door kleurpotlood nu verpest

Comment

Hij wordt trouwens, zoals ik altijd doe, grayscale ingekleurd.. goed?
                                        Vind het zonde als ik hem door kleurpotlood nu verpest
                                        grayscale is perfect je bent echt goed!!! iop welk formaat is de auto trouwens getekend? van blad bedoel ik dan

Comment

• A4tje
                                          Ik gebruik wel het blad zo efficient mogelijk
                                          Dat is wel zo milieuvriendelijk XD

Niet letten op mijn tonnen blaadjes die ik aan kleine concepttekeningen verspilde(A)

Comment

Working...
                                          X