Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Mooie clubman!!
@ Mercman
Ik twijfel af en toe ook heeeel erg tussen die tekeningen en de fotos.
Ze zijn namelijk voor een 11 jarige te perfect, met name de hoofdlijnen.
Zowel bij de Z3 en de Bentley Continental GT.
Maargoed, we kunnen dit pas weten als ze met een eigen design komt die onherkenbaar is in andere auto's.
Comment
-
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik heb wel eens gekeken naar tekeningen die hier gepost zijn, maar nog nooit zelf iets gepost. Aangezien JzAero hier ook actief is (hem ken ik al een tijdje) lijkt het mij leuk ook hier zo af en toe iets te komen posten. Meestal zit ik gewoon op m'n eigen tekenforum (www.vanquishdesign.nl/forum).
Hier een paar tekeningen van me:
Meer tekeningen van me zijn te vinden in m'n portfolio @ vanquishdesign.nl/forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenWelkom en knappe tekeningen natuurlijk.
Kan het zijn dat ik ook al tekeningen van jou heb gezien op autoweek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanquish Bekijk BerichtenHallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik heb wel eens gekeken naar tekeningen die hier gepost zijn, maar nog nooit zelf iets gepost. Aangezien JzAero hier ook actief is (hem ken ik al een tijdje) lijkt het mij leuk ook hier zo af en toe iets te komen posten. Meestal zit ik gewoon op m'n eigen tekenforum (www.vanquishdesign.nl/forum).
Hier een paar tekeningen van me:
Meer tekeningen van me zijn te vinden in m'n portfolio @ vanquishdesign.nl/forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten@ dede
Update:
Wat later dan verwacht maar goed
Waarom in kleur? Omdat die stripings zo vet staan, die moeten gewoon groen en rood
te zot
Comment
-
@Simpen: Gelijk een goed voorbeeld: je moet tekenen wat je ziet, niet wat je niet ziet. Sommige mensen hebben de neiging de (vrijwel contrastloze) lijnen van een stoel door het raam te tekenen. Dat moet niet. Het contrast in de tekening moet ook hetzelfde blijven om een realistisch effect te krijgen.
Ik ben voor het eerst sinds December weer begonnen met een échte tekenening. In m'n portfolio kun je m'n eerste WIP zien: http://www.vanquishdesign.nl/forum/v...p?t=4&start=30
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten
Hoelang heb ja daar in het totaal ongeveer over gedaan?
Comment
Comment