Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    Zeg nu eens eerlijk, ik heb de tekeningen vergeleken met de echte foto (waarschijnlijk de echte foto, gevonden op google). En vooral bij ze z3 komen je tekenlijnen perfect overeen met de echte foto, wat ik heel straf vind voor een 11 jarige. Ik zeg niet dat het niet kan, maar als je het volledig zelf hebt gedaan ben je een groter talent dan iedereen hier te samen.
    Alleen de Z3 heb ik de basislijnen overgetekend en de rest niet.

Comment

• Inderdaad het is een Clubman S:
      (Scanner is ondertussen geinstalleerd)

Commentaar is altijd welkom

Comment

• Mooie clubman!!

@ Mercman

Ik twijfel af en toe ook heeeel erg tussen die tekeningen en de fotos.
        Ze zijn namelijk voor een 11 jarige te perfect, met name de hoofdlijnen.
        Zowel bij de Z3 en de Bentley Continental GT.
        Maargoed, we kunnen dit pas weten als ze met een eigen design komt die onherkenbaar is in andere auto's.

Comment

• Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik heb wel eens gekeken naar tekeningen die hier gepost zijn, maar nog nooit zelf iets gepost. Aangezien JzAero hier ook actief is (hem ken ik al een tijdje) lijkt het mij leuk ook hier zo af en toe iets te komen posten. Meestal zit ik gewoon op m'n eigen tekenforum (www.vanquishdesign.nl/forum).

Hier een paar tekeningen van me:

Meer tekeningen van me zijn te vinden in m'n portfolio @ vanquishdesign.nl/forum.

Comment

• Nou wat heb ik te zeggen
            Allereerst welkom en gezellig dat je hier ook post!
            Ongelofelijk mooi toch! maar dat wist je al

Comment

• Welkom en knappe tekeningen natuurlijk.
              Kan het zijn dat ik ook al tekeningen van jou heb gezien op autoweek?

Comment

• @ dede

Update:

Wat later dan verwacht maar goed

Waarom in kleur? Omdat die stripings zo vet staan, die moeten gewoon groen en rood
                Last edited by ; 12/07/2008, 17:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                  Welkom en knappe tekeningen natuurlijk.
                  Kan het zijn dat ik ook al tekeningen van jou heb gezien op autoweek?
                  Dat zou heel goed kunnen

Comment

• eigenlijk is dat precies de plek waar ik vanquish heb leren kenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanquish Bekijk Berichten
                      Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. Ik heb wel eens gekeken naar tekeningen die hier gepost zijn, maar nog nooit zelf iets gepost. Aangezien JzAero hier ook actief is (hem ken ik al een tijdje) lijkt het mij leuk ook hier zo af en toe iets te komen posten. Meestal zit ik gewoon op m'n eigen tekenforum (www.vanquishdesign.nl/forum).

Hier een paar tekeningen van me:

Meer tekeningen van me zijn te vinden in m'n portfolio @ vanquishdesign.nl/forum.
                      Nice, welkom!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten
                        @ dede

Update:

Wat later dan verwacht maar goed

Waarom in kleur? Omdat die stripings zo vet staan, die moeten gewoon groen en rood

te zot

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

• Gister tot 3:00 getekend

Nog tips?

Comment

• contrast in de wielkasten klopt niet

Comment

• Knappe tekening, maar komt er nog een interieur in? Want ik zie precies geen zetels...

Comment

• Inderdaad, want er stonden geen zetels op de foto

@ vanquish, ja dat klopt thanks voor de tip!

Comment

• @Simpen: Gelijk een goed voorbeeld: je moet tekenen wat je ziet, niet wat je niet ziet. Sommige mensen hebben de neiging de (vrijwel contrastloze) lijnen van een stoel door het raam te tekenen. Dat moet niet. Het contrast in de tekening moet ook hetzelfde blijven om een realistisch effect te krijgen.

Ik ben voor het eerst sinds December weer begonnen met een échte tekenening. In m'n portfolio kun je m'n eerste WIP zien: http://www.vanquishdesign.nl/forum/v...p?t=4&start=30

Comment

• Klik! BMW E39 M5

Comment

matthi's wagen

Comment

• Jzaero je hebt gekregen wat je wou

Comment

Zeer mooi gedaan!
                                          Hoelang heb ja daar in het totaal ongeveer over gedaan?

Comment

Working...
                                          X