Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als ik tijd heb kruip ik ook nog eens achter mijn tekentafel

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Audi RS6 Avant, vind ik persoonlijk minder goed gelukt daarom dat ik hem nog eens onder handen ga nemen binnenkort:

Aan de mini heb ik een kleine verandering aangebracht, als je goed kijkt zie je het misschien:

En hier ben ik dan weer heel trots op: de nieuwe Gallardo lp560-4
      in zwart-wit:

Comment

• en in kleur:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
          Audi RS6 Avant, vind ik persoonlijk minder goed gelukt daarom dat ik hem nog eens onder handen ga nemen binnenkort:

Probeer wat meer aandacht aan de wielen te geven. Dat lukt hier precies wel meer mensen niet zo goed, echt jammer. Verder prachtig werk!

Oorspronkelijk geplaatst door Vanquish Bekijk Berichten
          Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier. (...)
          Machtig mooie tekening! Post er nog maar enkele

Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk Berichten
          Tjah...

Hoewel ik een grote fan ben van je geduld en tekentalent, vind ik het jammer dat je altijd die storende reflecties en ruitachtergronden meeneemt in je tekeningen. Waarheidsgetrouw en origineel is het wel, maar niet mooi voor de tekening op zich.

Echt zotte tekeningen!

Comment

• Porsche Carrera GT

Comment

• @wotr: Hier kun je meer van mij vinden

@Hondagirl: Die A-stijl aan de linkerkant is heel fout. Als je die dun maakt klopt ie heel goed.

Comment

• Wat een prachtige tekeningen

Zeg mannen, als jullie je een keer vervelen...

Comment

• Ah, die is best te doen. Dan zou ik de grassprieten weg moeten halen, maar dat is mogelijk. Het ligt er alleen aan of ik tijd heb, daar moet ik nog even naar kijken.

Comment

• Thanks Vanquish!

Comment

• Het kan lang gaan duren omdat ik ook nog met een Aston Martin bezig ben die ik eerst af wil maken. Voortgang en het resultaat zullen op Vanquish Design forum geplaatst worden, daar bericht ik wel over middels een PM o.i.d.

Comment

• Neem uwe tijd maar, ik ben al blij dat je het doet

Comment

• Ik wil anders wel tekenen hoor

Comment

• @GTR: Heb je ook nog een foto van je auto zónder grassprieten? In dat geval hoef ik de reflecties op de zijkant niet zelf te verzinnen. De hele zijkant valt namelijk weg.

Comment

• Yep, maar ik vind deze foto minder geslaagd:

Comment

• Ik wil anders wel tekenen hoor
                                Ik hou u niet tegen

Comment

• Die andere had je nog beter voor de helft achter een muur kunnen zetten

Heb je misschien nog een 3/4 foto van de voorkant zónder gras?

Comment

• Ik heb deze nog, voor de rst heb ik niks meer:

Comment

• ge kunt ook gewoon googlen naar nen Espace eh, dan kunt ge toch een goeie foto zoeken

Comment

• Mijn eerste tekening, in de volgende stappen ging ik compleet de mist in.

Comment

• Korte tekenles door Wotr:

Om wielen te tekenen moet je een zeer kleine basis ellipsen tekenen hebben. Een ellips bestaat uit een korte en een lange as. Deze staan loodrecht op elkaar en snijden elkaar in het midden. De boog rond deze assen is aan beide kanten van een as identiek.

Om assen juist te positioneren bij het tekenen van auto's moet je de kleine as zien als het verlengde van de (echte) wiel-as van de auto.

Ik vond niet direct iets op google. Een kleine, snel geïmproviseerde (en luie) tekening van mezelf om dit te illustreren:

(edit: doorgaans staan deze assen dus NIET loodrecht op de tekening, maar schuin, stom voorbeeld door mezelf)
                                          Last edited by wotr; 12/08/2008, 16:50.

Comment

Working...
                                          X