als ik tijd heb kruip ik ook nog eens achter mijn tekentafel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenAudi RS6 Avant, vind ik persoonlijk minder goed gelukt daarom dat ik hem nog eens onder handen ga nemen binnenkort:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanquish Bekijk BerichtenHallo allemaal! Ik ben nieuw hier. (...)
Oorspronkelijk geplaatst door jzaero Bekijk BerichtenTjah...
Echt zotte tekeningen!
Comment
-
@wotr: Hier kun je meer van mij vinden
@Hondagirl: Die A-stijl aan de linkerkant is heel fout. Als je die dun maakt klopt ie heel goed.
Comment
-
Korte tekenles door Wotr:
Om wielen te tekenen moet je een zeer kleine basis ellipsen tekenen hebben. Een ellips bestaat uit een korte en een lange as. Deze staan loodrecht op elkaar en snijden elkaar in het midden. De boog rond deze assen is aan beide kanten van een as identiek.
Om assen juist te positioneren bij het tekenen van auto's moet je de kleine as zien als het verlengde van de (echte) wiel-as van de auto.
Ik vond niet direct iets op google. Een kleine, snel geïmproviseerde (en luie) tekening van mezelf om dit te illustreren:
(edit: doorgaans staan deze assen dus NIET loodrecht op de tekening, maar schuin, stom voorbeeld door mezelf)Last edited by wotr; 12/08/2008, 16:50.
Comment
Comment