Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op het einde van het krokus krijgt ge er ook nog twee van mij, en deze keer kunt ge er zeker van zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
      Nog eens begonnen met tekenen
      Je band staat plat.

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
      Op het einde van het krokus krijgt ge er ook nog twee van mij, en deze keer kunt ge er zeker van zijn!
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Een nieuwe

Comment

• Heel goed dat ge uw auto's inkleurt, maar het belangrijkste inkleuren doet ge dan weer niet

Comment

• @mercedesman,
            Zo beter dan?

Comment

• U moet het nu niet zo opvatten dat ik ze niet goed vind ofzo, verre van, maar toch erop letten dat je zeker de banden zwart maakt, kwestie van nog een beetje realiteit. Zwart en dus niet grijs zoals nu

Comment

• Volgende keer worden ze zeker zwart als het potlood weer niet kapot gaat

Comment

• Hier alvast een, op het einde van de week komt er nog een andere

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nice, is de volgende een auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                      Nice, is de volgende een auto?
                      na jaren enkel auto's te hebben getekend ben ik ook wel eens aan een nieuwe uitdaging toe, dus voorlopig komen er nog geen aan het is hier wel een autoforum maar kom

Comment

• Hij ziet er al veel beter uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                          na jaren enkel auto's te hebben getekend ben ik ook wel eens aan een nieuwe uitdaging toe, dus voorlopig komen er nog geen aan het is hier wel een autoforum maar kom
                          Om eerlijk te zijn, ik vind je portretten mooier dan je auto's. Die laatste vind ik echt geslaagd.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            hier enkele tekeningen van mij:

ik teken ook al ff auto's maar het lukt me maar nie om 3D te tekenen heb je (jullie) tips ofzo?? alvast bedankt

Comment

• Post er eens een paar, dan kunnen we zeggen wat eraan kan verbeterd worden. Maar ik heb wel een paar basistechnieken hoor, die zal ik nog wel eens posten

Comment

• oke maar ik heb een klein probleem men scanner is kapot pus het kan mss even duren tot ik men tekeningen kan posten

Comment

• je kan er ook foto's van maken

Comment

• ah ja kan ik ook doen dan zal het nie zo lang duren

Comment

• ik ga zo snel mogelijk men tekeningen posten maar ik kan nie zeggen wanneer dus kijk maar soms en vergeet de basisregels niet te posten he mercedesman

Comment

• Mercedesman kom je hiet ooit nog??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
                                          Mercedesman kom je hiet ooit nog??
                                          seg jong mij nie opjagen eh, morgen staat het er, post ondertussen maar wat tekeningen van je

Comment

Working...
                                          X