Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenseg jong mij nie opjagen eh, morgen staat het er, post ondertussen maar wat tekeningen van je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHier alvast een, op het einde van de week komt er nog een andere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenna jaren enkel auto's te hebben getekend ben ik ook wel eens aan een nieuwe uitdaging toe, dus voorlopig komen er nog geen aanhet is hier wel een autoforum maar kom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenJou talent om auto's uit je duim te zuigen, zou u nochtans ver kunnen brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHo, er zijn zoveel mensen met goeie ideën, bij mij gaat het vooral om het tekenen zelf en om de kwaliteit ervan. Tegewoordig wordt toch alles met de computer ontworpen, het tekenen zelf is veel minder van belang.
Comment
-
Dus beste ongeduldige, het gemakkelijkste is gewoon te vertekken van een horizontale lijn en hierop de wielen al zowat te zetten. Als het achterste wiel in dit perspectief moet dus veel smaller zijn dan het voorsta wiel dat ik meestal gedraaid zet.
Daarna is het gewoon de rest, echt niet moeilijk, gewoon zien dat de horizontale lijnen ook gelijk lopen met de dikke lijn.
Of hier vanuit een ander perspectief, gewoon altijd zien dat je gelijk gaat met de onderste lijn. Hier moeten uiteraard de wielen bijna rond zijn, want je zit bijna in profiel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenDus beste ongeduldige, het gemakkelijkste is gewoon te vertekken van een horizontale lijn en hierop de wielen al zowat te zetten. Als het achterste wiel in dit perspectief moet dus veel smaller zijn dan het voorsta wiel dat ik meestal gedraaid zet.
Daarna is het gewoon de rest, echt niet moeilijk, gewoon zien dat de horizontale lijnen ook gelijk lopen met de dikke lijn.
Of hier vanuit een ander perspectief, gewoon altijd zien dat je gelijk gaat met de onderste lijn. Hier moeten uiteraard de wielen bijna rond zijn, want je zit bijna in profiel.
bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenEen "nieuwe"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenZeer goed! Uw vooruitgang is duidelijk merkbaar, alleen vreemd dat ge bepaalde stukken met de computer veronderstel ik zwart kleurt, het geeft een veel mooier effect als ge gewoon met een zeer donker potlood alles donkere stukken zwart kleurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenNiks met de computer gedaan, heel hard duwen op een zwart potlood en je krijgt dat als resultaatHet ziet er nogtans zo uit, ietske minder hard drukken denk ik en ook de andere zwarte vlakken mogen van die sterkte zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHuh, echt?Het ziet er nogtans zo uit, ietske minder hard drukken denk ik en ook de andere zwarte vlakken mogen van die sterkte zijn
Ga volgende keer beter kleuren dan nu en minder hard duwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDenk dat je je potlood moet vermoorde... krijg je het zo
Ga volgende keer beter kleuren dan nu en minder hard duweJah ok, maar de sterkte van het zwart moet toch ook overeenstemmen met de andere kleuren die duidelijk veel lichter zijn, maar voor de rest ben je echt goed bezig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtentegen wat crasht de hummer? dat lijkt mij een lexusstyle achterlicht te zijn
de wielen zien er weer eens zo debiel uit in verf
Comment
Comment