Voor al de forumleden die misschien regelmatig auto's/moto's tekenen of nog maar pas bezig zijn leek het mij wel interessant om er een apart onderwerp over aan te maken. Post hier al jullie eigen creaties
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Hier een aantal foto's van tekeningen die ik in de jaren stillekes maakte... Ik heb er wel meer, maar ik dacht dat dit een mooi begin was voor dit topic!
Wie volgt???
BTW: reacties zijn welkom...
-
hier enkele tekeningen van mij:
Comment
-
-
hier nog enkele:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofCitroen moest maar eens durven! Ik denk dat het een succes zou zijn! Alleen zou het ook een zeer grote interne concurrentie met zich meebrengen... jammer!
Ik dacht: ze maken tegewoordig van alles remakes (cobra, ford gt,...), dus waarom niet van de succesrijke 'geit' eh
Comment
-
Wie niet waagt, niet wint, maar we moeten ook een beetje realistisch blijven. Ik kan onmogelijk geloven dat Citroën het nooit in overweging genomen heeft. Maar ze zullen wel hun redenen gehad hebben om het niet te doen zeker! (bv interne concurrentie, zeker nu na de komst van de C1!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofWie niet waagt, niet wint, maar we moeten ook een beetje realistisch blijven. Ik kan onmogelijk geloven dat Citroën het nooit in overweging genomen heeft. Maar ze zullen wel hun redenen gehad hebben om het niet te doen zeker! (bv interne concurrentie, zeker nu na de komst van de C1!)
Comment
Comment