Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenhoelang zijt ge aan zoiets bezig in rhino?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenrespect, bmw power!Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenEcht knap gedaan....!Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichtenecht mooi werk.
BMW X6 Concept
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMercedesman, tekent die nog auto's eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenHelaas! Ik ben gestopt met auto's te tekenen, tegenwoordig steeds portretten. Maar het is leuk dat iemand mij nog herinnert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGooi anders eens talent in de vuilbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIemand tips of goede sites om auto's te tekenen? Heb echt weer zin om te herbeginnen als ik al die prachtige tekeningen hier zie. Zal eens een tekening zoeken zodat daar wat commentaren/tips kunnen op gegeven worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
Blog die ik al tijdje ken: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...toshop-tekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenIk heb nog meer talent dan auto's tekenen alleen hoor men moet keuzes maken in het leven! En weten wat haalbaar is en wat niet. Het liefst van al zou ik natuurlijk zoveel mogelijk doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenEn zo eentje nog eens, zo nen comeback?
Comment
Comment