Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

k ben net begonnen met het renderen van auto's in photoshop. Moet nog heel wat leren en ik heb nog niet genoeg geduld, maar dat komt nog wel.
    tziet er wel cool uit nochtans ^^

Comment

• Ondertussen ook in Rhinoceros bezig

Comment

• Comment

Ondertussen ook in Rhinoceros bezig
          hoelang zijt ge aan zoiets bezig in rhino?
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            hoelang zijt ge aan zoiets bezig in rhino?
            Die Golf heb ik nu in 2 en halve dag gedaan. Die Ferrari F1 is een stuk eenvoudiger, maar de wielen zijn moeilijker, dus ik schat iets van één tot 2 dagen.

Comment

• Comment

• Mercedesman, tekent die nog auto's eigenlijk?

Comment

• respect, bmw power!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Echt knap gedaan....!

Comment

Ondertussen ook in Rhinoceros bezig

echt mooi werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                        respect, bmw power!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                        Echt knap gedaan....!
                        Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                        echt mooi werk.
                        Thanx gasten. Nog een tekening in photoshop die ik gisteren heb gemaakt

BMW X6 Concept

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Mercedesman, tekent die nog auto's eigenlijk?
                          Helaas! Ik ben gestopt met auto's te tekenen, tegenwoordig steeds portretten. Maar het is leuk dat iemand mij nog herinnert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                            Helaas! Ik ben gestopt met auto's te tekenen, tegenwoordig steeds portretten. Maar het is leuk dat iemand mij nog herinnert
                            Gooi anders eens talent in de vuilbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Gooi anders eens talent in de vuilbak
                              Ik heb nog meer talent dan auto's tekenen alleen hoor men moet keuzes maken in het leven! En weten wat haalbaar is en wat niet. Het liefst van al zou ik natuurlijk zoveel mogelijk doen

Comment

• Iemand tips of goede sites om auto's te tekenen? Heb echt weer zin om te herbeginnen als ik al die prachtige tekeningen hier zie. Zal eens een tekening zoeken zodat daar wat commentaren/tips kunnen op gegeven worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                  Iemand tips of goede sites om auto's te tekenen? Heb echt weer zin om te herbeginnen als ik al die prachtige tekeningen hier zie. Zal eens een tekening zoeken zodat daar wat commentaren/tips kunnen op gegeven worden.
                                  www.cardesignnews.com

Comment

Was ik her al eens tegengekomen, staat inderdaad een goede tutorial. Er zijn ook enkele member zones, is dat interessant?
                                    Blog die ik al tijdje ken: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...toshop-tekenen

Comment

• Getekend in AutoCAD:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                        Ik heb nog meer talent dan auto's tekenen alleen hoor men moet keuzes maken in het leven! En weten wat haalbaar is en wat niet. Het liefst van al zou ik natuurlijk zoveel mogelijk doen
                                        En zo eentje nog eens, zo nen comeback?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                                          En zo eentje nog eens, zo nen comeback?
                                          Kzal erover nadenken!

Comment

Working...
                                          X