Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ga eerlijk zijn: het is niet op het niveau van Mercedesman. Maar dat is geen verwijt want ze zijn nog steeds zeer knap! Vooral de Gallardo! Ik zou het van mijn leven niet kunnen!
Proficiat!
Knap werk hoor Simpen . Ze zijn zeker niet slecht, integendeel zelfs. Het is echt moeilijk om auto's te tekenen, zelf heb ik het ook al geprobeerd en ze zijn belange nie zo schoon als de uwe. Ik had nooit gedacht dat dat zo moeilijk zou zijn. Doe zo voort!
mjah ben ook al een beetje aan het oefenen af en toe en dat valt idd best tegen.
ik vind de lm002 ook niet eens zo slecht hoor de gallardo vind ik goed gelukt, als mij dat zo zou lukken dan zou ik al trots op mezelf zijn
Voila, dit is mijn aller eerste auto die ik getekend heb, hoe kan het ook anders, de E30 natuurlijk . Ik heb hem afgetekend van een klein fotootje. Ik weet het, de vormen zijn niet helemaal juist. Ik heb de motorkap veel te veel omhoog laten gaan en daardoor moest ik alles gaan anders tekenen dan op het fotootje enja dat krijg je dus misvormingen .
naar aanleiding van de Ferrari Dino op de cover van het nieuwe AW, hier mijn visie (door het verkleinen van de afbeelding is de kwaliteit wel een stuk achteruit gegaan):
Comment