Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    voor de verandering nog eens een motor (kwaliteit vd foto is weer een pak achteruit gegaan):

Is dit overgetekend met model of lichtbak ?

Of zonder één van beiden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
      Is dit overgetekend met model of lichtbak ?

Of zonder één van beiden ?
      Gewoon, afgetekend van een fototje (zonder andere hulpmiddelen)

Comment

• ik dacht, ik ga eens tekenen, het is niet overdreven goed maar slecht toch ook niet hè, toch , over de velgen: ik weet het, ik kan geen velgen tekenen, zeker niet die van een gallardo dus doe gewoon alsof dat een creatiefe creatie van mij is

de mensen met goede ogen hebben ook gezien dat de linkerbovenkant veel lichter is als de rechteronderkant maar dat komt gewoon door mijn gebrek aan fotomakerij
        Last edited by ; 03/12/2006, 13:54.

Comment

• Zeker niet slecht lp640, gewoon blijven voortdoen.

Op nog een tekening van mij zal er nog lang moeten gewacht worden, want ik heb vrijdag m'n arm gebroke en tekenen zit er dus de eerste twee maanden niet in

Comment

Zeker niet slecht lp640, gewoon blijven voortdoen.

Op nog een tekening van mij zal er nog lang moeten gewacht worden, want ik heb vrijdag m'n arm gebroke en tekenen zit er dus de eerste twee maanden niet in
            Ai , dat is minder. Beterschap van de froggys

Comment

Zeker niet slecht lp640, gewoon blijven voortdoen.

kan zon tekenkunstenaar al jij niet met iedere hand tekenen ?!? , maar je zou eens een camera op je bureau moeten zetten wanneer je nog eens tekent, dan kunnen we zien hoe jij dat doet en hoe lang je erover doet

Comment

• Ai das minder nieuws! Succes met de arm! Kben belange zo geen tekenaar als jij bent mercedesmanmaar dat zijn er weinige denk ik.
                Hier is mijn eerste schetsje miss dat ik in de vakantie wat probeer te tekenen zit nu in examens en deze was eigenlijk anti-verveling tussendoor

Hier is de link anders wordt hij kleiner en trekt het op nog minder http://xs110.xs.to/xs110/06496/schetske.png

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zyote Bekijk Berichten
                  Ai das minder nieuws! Succes met de arm! Kben belange zo geen tekenaar als jij bent mercedesmanmaar dat zijn er weinige denk ik.
                  Hier is mijn eerste schetsje miss dat ik in de vakantie wat probeer te tekenen zit nu in examens en deze was eigenlijk anti-verveling tussendoor

Hier is de link anders wordt hij kleiner en trekt het op nog minder http://xs110.xs.to/xs110/06496/schetske.png
                  Keep up the good work! De beweging zit er al in! Ik heb hier nog een leuke site voor diegenen die het zou interesseren:

www.cardesignnews.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Ik heb hier nog een leuke site voor diegenen die het zou interesseren:

www.cardesignnews.com

Iets wat ik mij nu al lang afvraag: Naast de vele 3d tekeningen op die site, staan er ook schetsen op: Hoe kleuren ze die toch allemaal zo mooi in?! welke materialen gebruiken ze daarvoor?

Comment

• photoshop, speciale car-design-studio programma's enzo ... ooit nog zo iemand aan het werk gezien op tv !!! tging wel allemaal zeer snel dus kverondestel dat daar programma's voor op de markt zijn ... mss eens googlen ofzo
                      2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stichel Bekijk Berichten
                        photoshop, speciale car-design-studio programma's enzo ... ooit nog zo iemand aan het werk gezien op tv !!! tging wel allemaal zeer snel dus kverondestel dat daar programma's voor op de markt zijn ... mss eens googlen ofzo
                        Hmm, maar inkleuren op de klassieke manier met stiften en die dingen, dat word toch ook nog gebruikt door ontwerpers? of vergis ik mij

Comment

• Ik heb enkele links staan naar tutorials om met Illustrator of PS aan rendering te doen. Stiften heb'k ook liggen, maar die zijn vooral onhandig en duur, heb'k enkel vanwege mijn studie.

Comment

• Het kleuren/renderen zelf is niet makkelijk, maar het moeilijkste van al is het bedenken van de juiste belichting...

Als je ergens een highlight/accent legt, dan moet je deze belichtingsrichting doortrekken naar elk ander onderdeel, hetgeen niet altijd even simpel is

Comment

• Als je schetsen/presentatietekeningen van beroemde proto's bekijkt zijn die niet altijd zo logisch opgebouwd nochtans. Ook al zien die er subliem uit.

Enkele links:

emrEHusmen® design consultancy ● MA automotive designer #emrEHusmen ● advanced car design & tuning consultant ● independent design studio based in Istanbul, Turkey

DeviantArt is the world's largest online social community for artists and art enthusiasts, allowing people to connect through the creation and sharing of art.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Als je schetsen/presentatietekeningen van beroemde proto's bekijkt zijn die niet altijd zo logisch opgebouwd nochtans. Ook al zien die er subliem uit.

Enkele links:

emrEHusmen® design consultancy ● MA automotive designer #emrEHusmen ● advanced car design & tuning consultant ● independent design studio based in Istanbul, Turkey

DeviantArt is the world's largest online social community for artists and art enthusiasts, allowing people to connect through the creation and sharing of art.

http://www.cardesignnews.com/studio/tutorials/index.php
                                Bedankt, maar na vele pogingen lukt het mij nog steeds niet om iets of wat resultaat te hebben, dat renderen in photoshop lukt mij maar niet als misschien iemand van jullie het eens wil proberen, pak gerust een van mijn tekeningen

Comment

• Nu VW Beetle, Mini Cooper en Fiat 500 hun retro modellen op markt hebben ontbreekt Citroën nog deze 2CV

Deze moet je gewoon naar Citroën opsturen, want vind hem echt geslaagd!

Comment

Bedankt, maar na vele pogingen lukt het mij nog steeds niet om iets of wat resultaat te hebben, dat renderen in photoshop lukt mij maar niet als misschien iemand van jullie het eens wil proberen, pak gerust een van mijn tekeningen
                                    Eerst leren renderen op papier !! Gouden raad

Comment

Eerst leren renderen op papier !! Gouden raad
                                      Zijn daar ook tutorials voor fzo? of je bedoelt misschien gewoon met potlood
                                      Last edited by ; 11/12/2006, 20:47.

Comment

Zijn daar ook tutorials voor fzo? of je bedoelt misschien gewoon met potlood
                                        Neneen, met stiften...

Pantone markers zijn daarvoor best geschikt.
                                        K'zal eens zien of ik hier nog ergens een voorbeeldje vind.

Oké, met kleurpotloden kun je ook veel bereiken, maar met stiften bekom je een realistischer resultaat.

Comment

Neneen, met stiften...

Pantone markers zijn daarvoor best geschikt.
                                          K'zal eens zien of ik hier nog ergens een voorbeeldje vind.

Oké, met kleurpotloden kun je ook veel bereiken, maar met stiften bekom je een realistischer resultaat.
                                          Hmm, als er mooie resultaten mee te bekomen vallen, schaf ik ze mij wel eens aan

Comment

Working...
                                          X