Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eigen tekeningen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenStiften zijn erg duur trouwens, 50euro voor een doosje
Comment
-
Gebroken arm of niet, ik kon het niet laten
(redelijk snel getekend, +-45min.)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenNu VW Beetle, Mini Cooper en Fiat 500 hun retro modellen op markt hebben ontbreekt Citroën nog deze 2CV
Deze moet je gewoon naar Citroën opsturen, want vind hem echt geslaagd!
Comment
-
Heb vorige week dit nog moeten indienen. Geeft een klein beetje een beeld van inkleuring met pantonestiften
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenKnap!
Nog steeds met de gebroken arm?
tuurlijk, nog een maand ofzo, maar m'n linkerarm is gebroken eh (rechtshandig)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenMooi, mercedesman!!!
Ik kan me nog net herinneren dat er een wedstrijd werd georganiseerd voor de nieuwe Ferrari, je kon er zeker meegedaan hebben.
Misschien volgende keer.
Ik zou wel eens willen medoen aan een designwedstrijd, maar het probleem is dat ik niet op de hoogte ben van wanneer er wedstrijden zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenMerci
Ik zou wel eens willen medoen aan een designwedstrijd, maar het probleem is dat ik niet op de hoogte ben van wanneer er wedstrijden zijn
http://www.peugeot-concours-design.c...e/default.aspx ...
nu is het wss al aan de late kant om nog deel te nemen ... Ik volg al een tijd eenkele projecten op HIER .. (kweet wel niet als je het met zekerheid kan zien als je geregged bent
soit neem eens een kijkje e, je weet maar nooit
knappe kart btw, en al je andere schetsen natuurlijk ook・2006 BMW E91 320d (sold)・2013 BMW F31 330d M-sport・
Comment
-
Ik heb ook maar iets getekend, eigenlijk overgetekend
Het is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman, maar ben ook trots op mijn eerste tekening.
DSC00042.JPG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenIk heb ook maar iets getekend, eigenlijk overgetekend
Het is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman, maar ben ook trots op mijn eerste tekening.
[ATTACH]28330[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk BerichtenHet is natuurlijk niet op het niveau van mercedesman[ATTACH]28330[/ATTACH]
Comment
Comment