Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    daar ben ik nog niet zo zeker van
    bedankt
    neen, een bestaande auto overtekenen is toch helemaal anders dan een nieuwe design zelf maken zoals jij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Schitterend!
      bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door borza Bekijk Berichten
        bedankt
        neen, een bestaande auto overtekenen is toch helemaal anders dan een nieuwe design zelf maken zoals jij.
        Dat is misschien wel waar, maar eens dat je auto's goed kan overtekenen (en dat kan je) is het enkel nog maar een kwestie van creativiteit om er iets nieuws van te maken.
        Ikzelf ben 4-5jaar geleden (toen ik 9-10 was) begonnen met het tekenen van auto's in profiel en al snel zelf te gaan verzinnen in plaats van over te tekenen. Maar ik heb jarenlang alleen maar auto's in profiel getekend en dat vind ik nu wel jammer, anders had ik nu al waarschijnlijk veel verder gestaan.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• En de laatste voor vandaag...

Comment

• Knap hoor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                          allemaal heel mooi, is dat de proto van c4

Comment

• Thanx! Bwo, ik weet niet of het een C4 is eigenlijk, ik wou gewoon een Citroën tekenen

Comment

• Ik wou eens meedoen aan die Design Contest van Peugeot, maar ken niet zoveel van grafisch design om echt te kunnen concurreren. Was toch een leuk oefeningetje:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                Ik wou eens meedoen aan die Design Contest van Peugeot, maar ken niet zoveel van grafisch design om echt te kunnen concurreren. Was toch een leuk oefeningetje:

http://woumen.100webspace.net/peugeot/
                                inzenden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                  Heb vorige week dit nog moeten indienen. Geeft een klein beetje een beeld van inkleuring met pantonestiften

Zalig gemaakt !!!
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Ik wou eens meedoen aan die Design Contest van Peugeot, maar ken niet zoveel van grafisch design om echt te kunnen concurreren. Was toch een leuk oefeningetje:

zalig !!!

ik zie je wel nergens staan op de site van peugeot hoor
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Daar staan enkel de 30 besten, geselecteerd door peugeot (van de +/- 5000; ik maak ni echt een kans )

Vergelijk mijn kunstjes maar es met de finalisten

Soit, die mannen hebben sowieso €300 op hun bankrekening gekregen, plus een schaalmodelletje van de mOOvie (winnaar vorig jaar). De beste 10 krijgen €1000, en de top 3 nog meer!

Comment

• @Snafu: Da's toch ook voor de PIH e? Ik ben benieuwd naar de anderen; hangen ze uit?

Comment

Zeer mooi Wouter!

Het zijn van die dingen waar Peugeot naar opzoek is

Comment

Working...
                                          X