Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Zeer mooi Wouter!

Het zijn van die dingen waar Peugeot naar opzoek is
    Peugeot's wedstrijd heeft een beetje te veel succes. Gewone liefhebbers geraken daar niet meer binnen, je moet al een behoorlijke grafische freak zijn om daarin te geraken.
    Eerlijkgezegd vind ik de finalisten dit jaar nogal inspiratieloos. De mOOvie was subliem, en had nog een paar originele concurrenten, maar dit jaar lijkt het mij meer om de graphics dan om het concept te gaan.
    Bovendien gelijken de concepten quasi allemaal op elkaar: een 1- of 2-zitter met externe wielen en 1 of ander mooi designelement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
      @Snafu: Da's toch ook voor de PIH e? Ik ben benieuwd naar de anderen; hangen ze uit?
      kwedet niet, mss enkele, overlaatst hingen er een stuk of 3 uit van mezelf, maar door de exploded views zijn ze allemaal weggehaald En voor dit werk kreeg ik een Goed dus niet goed genoeg om uit te hangen

Comment

• Alvast een foto van het project dat ik in mijn garage begonnen ben. Het is nog lang niet af, maar zo toch al een voorsmaakje

(klik op foto om naar grotere versie te gaan)
        Last edited by ; 02/01/2007, 23:12.

Comment

• Wow! Corvette-owner én kunstenaar. Vet!

Comment

• thaha, de max!

Comment

• Het is al even geleden maar hier nog enkele tekeningen:

Renault Scenic 2020

Mobilhome

en ik heb ook eens geprobeerd Kimi Raikkonen te tekenen, ik teken nooit gezichten of mensen, maar ik wou het toch wel eens proberen

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• we gaan hier nog een fanclub voor jou moeten oprichten!

steeds fantastische tekeningen

Comment

• voor moest het echt zo slecht lijken, het gaat hier dus over een hummer
                  ik heb ook een gallardo gescand maar imageshack doet ambetant
                  fuck , ik zie net dat er een gigantische fout inzit wat de lijnen betreft, de linkerkant is langer dan de rechter, ik ga dit even aanpassen

zoek de verschillen
                  ik heb de motorkap nog wat meer aangepast maar ik heb geen zin om het in te scannen

deze heb ik ook nog getekend, maar ik heb het gevoel alsof hij iets te lang is
                  Last edited by ; 03/02/2007, 19:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    voor moest het echt zo slecht lijken, het gaat hier dus over een hummer
                    ik heb ook een gallardo gescand maar imageshack doet ambetant
                    fuck , ik zie net dat er een gigantische fout inzit wat de lijnen betreft, de linkerkant is langer dan de rechter, ik ga dit even aanpassen

zoek de verschillen
                    ik heb de motorkap nog wat meer aangepast maar ik heb geen zin om het in te scannen

deze heb ik ook nog getekend, maar ik heb het gevoel alsof hij iets te lang is
                    Hij staat rond.
                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                      Hij staat rond.
                      ?!? wat bedoel je met rond ?

Comment

?!? wat bedoel je met rond ?
                        Hij bedoelt dat bij je Lambo de achterkant zo staat: '\' en de voorkant zo: '/'
                        dan krijg je een bol effect

ik weet niet hoe ik het anders moet uileggen
                        Last edited by ; 04/02/2007, 18:08.

Comment

• Foutjes in het perspectief: je kan nooit even grote delen van de voor- en achterkant tegelijk zien..

Je moet inderdaad met evenwijdige lijnen werken: de horizontale lijnen (dus de breedte van de auto) van de snuit, de voorruit, de daklijn, de achterruit en de koffer moeten naar dezelfde richting "wijzen"..

Ps: ik merk dat die uitleg behoorlijk verwarrend geformuleerd is, dus effe visualiseren: http://img74.imageshack.us/img74/622...2141024qq6.jpg
                          Last edited by ; 04/02/2007, 18:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
                            Foutjes in het perspectief: je kan nooit even grote delen van de voor- en achterkant tegelijk zien..

Je moet inderdaad met evenwijdige lijnen werken: de horizontale lijnen (dus de breedte van de auto) van de snuit, de voorruit, de daklijn, de achterruit en de koffer moeten naar dezelfde richting "wijzen"..

Ps: ik merk dat die uitleg behoorlijk verwarrend geformuleerd is, dus effe visualiseren: http://img74.imageshack.us/img74/622...2141024qq6.jpg
                            Ik denk dat ik het snap(wel rare uitlaten op die A8 op de foto) , maar ik ben nooit een goede tekenaar geweest en van perspectieven en zo ben ik allergisch, als ik een auto in perspectief moet tekenen krijg ik allemaal rode vlekken en begin ik me misselijk te voelen en soms moet ik nog kotsen ook, je wil niet weten hoe deze tekening tot stand is gekomen
                            ik zal de tekening eens proberen aan te passen en hem zo wat mooier (lees: minder lelijk) maken, thanx for the tip

Comment

• Het is al weer even geleden (inspiratie raakt ook een beetje op, als iemand misschien leuke ideetjes heeft om te tekenen, altijd welkom), maar hier dus nog een paar tekeningen:

Kimi wint in Australië

Moto:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Jouw creaties blijven écht schitterend

Comment

• Idd

Als je in 3D wilt tekenen, dan moet je toch vanuit één punt tekenen hè?

Ff een paintje maken om te zeggen wat ik bedoel
                                  nls2000

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by nls; 30/03/2007, 20:30.
                                    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Jouw creaties blijven écht schitterend
                                      Nie te doen! Die F1 is te zalig !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                        Idd

Als je in 3D wilt tekenen, dan moet je toch vanuit één punt tekenen hè?

Ff een paintje maken om te zeggen wat ik bedoel
                                        Euhm, ik heb er zo toch nog nooit een getekend

Comment

voor
                                          niet met een lat tekenen !!
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X