Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
    maak dat mee, de mijne lijkt er toch wel op
    Die van u is 1000x knapper!

Comment

• X5-time!

Work in progress:

Comment

• Comment

• Cadillac Van

Comment

• effe tussendoor

Ferrari F70

Bijgevoegde Bestanden

Comment

effe tussendoor

Ferrari F70

Respect, vind echt chik! Kon ik dit ook maar

Comment

• Vette tekening uiteraard!

Al zie ik dit eerder als een supersport Jaguar of Bentley dan als Ferrari

Comment

• Ik heb me ook eens beziggehouden vandaag! (blok é ... )

Jammer dat 2 posts hier boven weer zo'n prachtig ontwerp staat, want ivm daarmee verdwijnen mijn tekeningen in het niets

Tips zijn altijd welkom

Normaal gezien teken ik zelden of nooit de wielen in mijn ontwerpen, want die verneuken altijd de hele boel

En zeer vreemd is, als ik in 3D wil tekenen, dat ik altijd automatisch een "vogelperspectief" aanneem. Anders tekenen in 3D lukt me niet echt... raar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    En zeer vreemd is, als ik in 3D wil tekenen, dat ik altijd automatisch een "vogelperspectief" aanneem. Anders tekenen in 3D lukt me niet echt... raar
                    Wel, dat had ik eerst ook bij mijn tekeningen, nu heb ik het door hoe je gemakkelijk in 'kikkerperspectief' kunt teken, heb snel effe een paintje gemaakt:

Ik begin altijd eerst met de wielvormen te tekenen, eerst een redelijk brede ellips (als je de wielen gedraaid wilt zien staan natuurlijk) en dan een beetje daarachter op dezelfde lijn een smalle ellips. Dan heb je direct al de basis en kunt ge de auto verder tekenen.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Aha! Thanks, das een goede tip!!!

Comment

Wel, dat had ik eerst ook bij mijn tekeningen, nu heb ik het door hoe je gemakkelijk in 'kikkerperspectief' kunt teken, heb snel effe een paintje gemaakt:

Ik begin altijd eerst met de wielvormen te tekenen, eerst een redelijk brede ellips (als je de wielen gedraaid wilt zien staan natuurlijk) en dan een beetje daarachter op dezelfde lijn een smalle ellips. Dan heb je direct al de basis en kunt ge de auto verder tekenen.

Was onlangs ook aan het tekenen maar het wou niet lukken, auto trok echt op niks, toen zij iemand tegen me dat ik 2 lijnen moest trekken (een kruis) en dat ik in het midden moest beginnen, dus auto ook in het midden. Heb dit dan is geprobeerd en auto zag er meteen veel beter uit, maak jij daar soms ook gebruik van? Heb je nog zo van die tips?

Comment

• Je kan ook met allerlei ellipsen beginnen, door elkaar tekenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                            X5-time!

Work in progress:
                            die X5 is zeer mooi getekend maar ik ben echt stikjaloers hoe je die velgen zo schoon kan tekenen, bij mij mislukken die altijd, bij een velg moet je zoveel letten op diepte en zachter of harder kleuren en het moet allemaal goed kloppen etc, ik kan er niks van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                              Je kan ook met allerlei ellipsen beginnen, door elkaar tekenen.
                              Idd, het is maar hoe je hem wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                die X5 is zeer mooi getekend maar ik ben echt stikjaloers hoe je die velgen zo schoon kan tekenen, bij mij mislukken die altijd, bij een velg moet je zoveel letten op diepte en zachter of harder kleuren en het moet allemaal goed kloppen etc, ik kan er niks van

Dit was er eentje overgetekend uit de Autogids. De neus klopt wel niet met de rest, maarja, dat leer je uit ervaring wel. De velgen heb ik ook afgetekend. Kijk eens goed naar de foto, en teken dan wat je ziet (welke gaten zijn zwart, waar zie je nog metaal, enz...)

Comment

• als je eens geen inspiratie meer hebt moet je eens een oude tekening nemen van een auto en die nog eens tekenen maar bv. naar een ongeval...
                                  nieuwe uitdaging, t'zal je tekentalent ten goede komen
                                  en vraag mij geen teken-tips, ik kan echt totaal niet tekenen, ik zit gewoon boordevol ideëen

Comment

• Enkele tekeningetjes van de laatste jaren:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                        de meeste zijn wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Stichel, leren ze u bij IPO geen ellipsen tekenen? Uw wielen zijn volledig verkeerd geörienteerd, en als't een schoolopdracht is zal je daar veel kritiek op krijgen.

De wagen ziet er wel vet uit.

't is toch simpel , tding heeft een negatief camber van hier tot in china. Leuke kar stichel

Comment

Working...
                                          X