Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zit nu in 3de aso, en het ziet er toch naar uit dat ik der nie weg zal gaan hoor, en daarna, dan zien we wel
en bedankt iedereen voor de reacties!
3de aso . Als je op die leeftijd al zo knap kan tekenen . Echt kerel respect!!!! ik schatte je trouwens een pak ouder. Keep up the good work. En je mag gerust eens een gesigneerd werkje opsturen, kan ik dat misschien later voor pakken geld verkopen
Haha, hier net hetzelfde . Ik kan echt niet tekenen
3de aso . Als je op die leeftijd al zo knap kan tekenen . Echt kerel respect!!!! ik schatte je trouwens een pak ouder. Keep up the good work. En je mag gerust eens een gesigneerd werkje opsturen, kan ik dat misschien later voor pakken geld verkopen
Eigenlijk, stuur mij ook maar eentje op
Tis juist, op je 14 jaar al zo werk afleveren ( mits wat proffesionele bijschaving kan dit echt wat worden ! )
hallo, ik teken al jaren maar ik ben de laatste 6 maanden er niet toe gekomen.
ik verzamel ook al 2 jaar schaalmodellen en sinds kort bouw ik ze om.
ik heb gewoon geen tijd meer om te tekenen. hier zijn enkele tekeningen die aan mijn muur hangen. ze zijn wel ingekleurd, dat kan voor sommige kinderachtig lijken?
ik heb ook nog een paar tekeningen liggen , maar wegens concurrentie (kuchmercedesmankuchkuch ) durf ik ze amper posten , morgen na de examens scan ik ze wel eens in
hallo, ik teken al jaren maar ik ben de laatste 6 maanden er niet toe gekomen.
ik verzamel ook al 2 jaar schaalmodellen en sinds kort bouw ik ze om.
ik heb gewoon geen tijd meer om te tekenen. hier zijn enkele tekeningen die aan mijn muur hangen. ze zijn wel ingekleurd, dat kan voor sommige kinderachtig lijken?
Comment