Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eigen tekeningen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ,

Wat een tekeningen !!

Hier MOET je iets mee doen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Ik kon nog geen boom tekenen als ik 14 was! Schitterend! DOe maar iets met dat talent...

Ik teken huisjes nu ...
      Haha, hier net hetzelfde . Ik kan echt niet tekenen

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
      Ik zit nu in 3de aso, en het ziet er toch naar uit dat ik der nie weg zal gaan hoor, en daarna, dan zien we wel

en bedankt iedereen voor de reacties!
      3de aso . Als je op die leeftijd al zo knap kan tekenen . Echt kerel respect!!!! ik schatte je trouwens een pak ouder. Keep up the good work. En je mag gerust eens een gesigneerd werkje opsturen, kan ik dat misschien later voor pakken geld verkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        Haha, hier net hetzelfde . Ik kan echt niet tekenen

3de aso . Als je op die leeftijd al zo knap kan tekenen . Echt kerel respect!!!! ik schatte je trouwens een pak ouder. Keep up the good work. En je mag gerust eens een gesigneerd werkje opsturen, kan ik dat misschien later voor pakken geld verkopen
        Eigenlijk, stuur mij ook maar eentje op

Tis juist, op je 14 jaar al zo werk afleveren ( mits wat proffesionele bijschaving kan dit echt wat worden ! )

Comment

• Mij ook eentje opsturen, heb ik iets om omhoog te hangen.

Comment

• Tijdens m'n pauze vlug even m'n pantones van onder het stof gehaald.

Conclussie: ik moet dringend eens m'n stiften bijvullen en dringend terug gaan tekenen , want het ging voor geen meter.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• moehaha, ik ben niet meer te stoppen, vlug vlug het ding eens overtrokken in illustrator met dit als resultaat...

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten

nu ook Jim Clark

Op Brands Hatch?

In elk geval:
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Deze zijn zeer oud: bij de lancering van de vorige A6 maakte ik eventjes een stijlstudie. Ik moet toen een jaar of 13 geweest zijn.

Comment

• En dan mijn idee van hoe de opvolger van de SLK er zou uit gaan zien, nadat ik de concept car 'SLA' zag. Dat was ook zo'n 10 jaar geleden.

Ik vond deze tekeningen in mijn tekenboek van vroeger ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Op Brands Hatch?
                      Inderdaad, zou goed kunnen

Comment

• Ik zal hier ook eens een tekeningetje van mij tonen .

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Het stomme aan potloodtekeningen is dat je ze nauwelijks kan inscannen (heb er nog wel wat liggen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Ik zal hier ook eens een tekeningetje van mij tonen .

JAwadde dadde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

JAwadde dadde!
                              Buiten het krom getekende voorwiel vind ik het ook VRIJ geslaagd ja .

Comment

• Amai, da begint er ook al goe op te trekken é! Mooi gedaan!

Comment

• tekeningen

hallo, ik teken al jaren maar ik ben de laatste 6 maanden er niet toe gekomen.
                                  ik verzamel ook al 2 jaar schaalmodellen en sinds kort bouw ik ze om.
                                  ik heb gewoon geen tijd meer om te tekenen. hier zijn enkele tekeningen die aan mijn muur hangen. ze zijn wel ingekleurd, dat kan voor sommige kinderachtig lijken?

reactie's zijn welkom groeten bart
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer goed getekend en zeker niet kinderachtig Probeer toch nog maar eens tijd uit te trekken voor het tekenen

Comment

• ik heb ook nog een paar tekeningen liggen , maar wegens concurrentie (kuchmercedesmankuchkuch ) durf ik ze amper posten , morgen na de examens scan ik ze wel eens in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwmbart Bekijk Berichten
                                        hallo, ik teken al jaren maar ik ben de laatste 6 maanden er niet toe gekomen.
                                        ik verzamel ook al 2 jaar schaalmodellen en sinds kort bouw ik ze om.
                                        ik heb gewoon geen tijd meer om te tekenen. hier zijn enkele tekeningen die aan mijn muur hangen. ze zijn wel ingekleurd, dat kan voor sommige kinderachtig lijken?

reactie's zijn welkom groeten bart
                                        Precies een BMW fan

Knappe tekeningen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv Bekijk Berichten
                                          Tijdens m'n pauze vlug even m'n pantones van onder het stof gehaald.

Conclussie: ik moet dringend eens m'n stiften bijvullen en dringend terug gaan tekenen , want het ging voor geen meter.

Cool!

Comment

Working...
                                          X