Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Machines

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Micro Machines

Wie kent er deze nog?

De miniscule wagentjes die (vond ik toch) nauwkeurig nagemaakt waren. Amper een scherper groot, en spijtig genoeg niet echt goedkoop tegenover ander speelgoed.

Maar o zo ferm om mee te spelen, die speeltjes bolden verbazend goed, en had je in veel verschillende soorten. Gaande van gewone wagens (kever, mercedes,...) tot oldies (ferme amerikanen,..) tot bigfoots en zelfs vliegtuigen en boten.

Vroeger liep ik daar zot van, en sinds men dochter met de auto's speelt (je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. ) heb ik er weer bovengehaald en is ze er zelf ook stapelzot van.

Nog iemand die de hype meegemaakt heeft? (op het einde had je zelfs volledige city's)

Als je er nog staan hebt neem gerust foto's om ze hier ze zetten. ik zal de mijne dit weekend eens op de gevoelige plaat vastleggen.
    wimoptiek.be op

dit zijn al enkel voorbeelden die ik heb.
    audi quattro ralley

renault 5 turbo ralley

mercedes 450sel ralley

cadillac eldorade coupé

.....
    wimoptiek.be op

Comment

Oja!

'k ga vlug de mijne eens bovenhalen.

Comment

Comment

Zalig.
          ik verschiet ervan dat jij er ook hebt. we schelen toch 9jaar dus ofwel ben ik er laat me begonnen ofwel jij heel vroeg.
          wimoptiek.be op

Comment

Ik zat in het vijfde of zesde leerjaar toen die hype uitbrak, en was er zelf ook compleet zot van.
            Het is wel al vele jaren geleden dat ik de mijne nog gezien heb. Ben dan ook niet zeker of ze nog ergens bij mijn ouders zouden liggen. Mss zijn ze weggegeven of zo. Of anders liggen ze ergens in een oude kast in het tuinhuis bij mijn ouders. Morgen eens checken, als ik het niet vergeet.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Zalig.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik had er stuk of 100, heb ze paar jaar geleden aan m'n klein neefje gegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Ik had er stuk of 100, heb ze paar jaar geleden aan m'n klein neefje gegeven.
                  bij u moesten ze betalen met MM ipv snoep zeker?
                  wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    bij u moesten ze betalen met MM ipv snoep zeker?
                    hahahaha nee meer was het enigste waar ik mee speelde samen met GI-JOE

Comment

heb er hier ook 38 stuks + nen vrachtwagen met oplegger

Comment

Heb er ook nog ergens een stuk of 6 liggen
                        Een speelkameraadje van mij toen in den tijd had er zo heel veel (zeker tussen de 80 en de 100).
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb zelfs zo'n grote plattegrond met straten,gebouwen enzovoort waarop je kon spelen met uw Micro Machines.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                            Ik had da!!

Shit waar is den tijd seg ... en vooral, wa heb ik met al die autokes gedaan??

Comment

Ik had ook een iets "groter" stuk voor mijn Micromachines, maar wat was dat ook weer? Ik herinner mij gelijk nog dat het grijs en dichtklapbaar was. En als ik me niet vergis konden er ook nog een paar Micromachines bij.
                              Echt geen flauw idee meer wat dat ding juist was.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Volgt da maar is!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                  Euhm, zo groot bedoelde ik nu ook weer niet.
                                  Verder in dat filmpje tonen ze kleinere stukken. Grijze harde plastic dozen die je kan toeklappen. Zoiets was het. Alleen geen idee welke het was.

En nu ik eraan denk: ik ben vergeten kijken bij mijn ouders, deze middag.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Euhm, zo groot bedoelde ik nu ook weer niet.
                                    Verder in dat filmpje tonen ze kleinere stukken. Grijze harde plastic dozen die je kan toeklappen. Zoiets was het. Alleen geen idee welke het was.

En nu ik eraan denk: ik ben vergeten kijken bij mijn ouders, deze middag.
                                    Aaaaj juist ja, die herinner ik me ook nog

Comment

ik heb er ook nog een klein 20 tal gehad.
                                      gekocht op een rommelmarkt want das echt voor mijne tijd

Comment

Working...
                                      X