Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenVoila si, mij vandaag achter een wireless headsetje geweest! Geen schijt gedoe met die kabeltjes. Want bij men vorige zat er een knik in men kabeltje.. Daarom dat ik er maar AF en TOE doorkwam
Hoeveel kost dat wireless headsetje?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb dat nu ook, in 't begin hoor ik jullie en dan in 't midden van de race valt plots het geluid weg
Hoeveel kost dat wireless headsetje?
Edit: dit dus: http://www.xbox.com/nl-BE/hardware/x...et/default.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenVeel te veel voor goed te zijn hé, gelukkig geen 50€ want anders ging k het nooit gekocht hebben! Twas 49,99€ Wel is het oplaadbaar aan de xbox, ookal ligt ie uit! Vanavond eens testen zeker2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenTikkertje is graaf!
maar wat als je met 2 die 3de persoon maar niet te pakken krijgt zoals in de week ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenZou ik een Xbox Aracade kopen met 3 spelletjes erbij (promotie bij GM)? Of zou ik verder sparen voor een elite (sparen zou nog een lange tijd kunnen duren)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenXbox elite + forza tweedehands kopen?
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenHad ik niets eens aan gedacht ik zal is rondkijken op internet.
gewoon kopen als je het geld hebt !!! plezier verzekerd je gaat meer dan welcome zijn
Comment
Comment