Oorspronkelijk geplaatst door Robiin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk BerichtenOfficial Turn 10 Time Trial Prizing Structure
Top 10: 500,000 CR
Top 100: 250,000 CR
Random 500: A random selection of 500 players from position 100 to 5000 will receive 150,000 CR!
Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengaat dat ook zonder gold? en welk circuit?
Zouden we hier op het forum ook geen hotlap wedstrijdje kunne opzetten? Ik zit wel met de vraag hoe dat werkt met die terugspoel functie?
gold is helaas nodig voor leaderboards,en met hot lap kan er ferm vals gespeeld worden wat in het time trial gedeelte niet gaat en daar strijden we met dezelfde wapens wat fair is
zou wel willen racen maar gaat helaas niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenNet de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.
Conflicting NAT configuration of zoiets ... zal eens moeten uitzoeken hoe ik 't kan fixen.
OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
Is er nu iemand online? buite Jonas2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtennatuurlijk kan je nog beter,blijf kalm en haal vooral dat ZWEET van je controller
gisteren was wel leuk,behalve dat de auto's begonnen te zweven en van links naar rechts gaan in de circuit races,gewoon irritant als je clean voorbij wil gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb hetzelfde probleem... Jonass, reset uw route-rinstellingen eens gewoon?? Want daarvoor was er geen probleem, enkel wanneer je je settings hebt aangepast konden we niet meer spelen
OveRRide; voeg me anders eens toe: alexxautoforum
Is er nu iemand online? buite Jonas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenik hoorde iemand af en toe vloeken ja dat was jij zeker?
den drift van 5607 punten was naar de botten, tegen jonass en bunny
maar in time trial hoor je mij niet vloeken hoor !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenNee, want als ek dat doe kan ik niet meer met mn andere vriendjes spelen
vroeger was pieter de virus, en nu nog meer ofwa waar gaat dat naar toe ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenden drift van 5607 punten was naar de botten, tegen jonass en bunny
maar in time trial hoor je mij niet vloeken hoor !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenNet de party van Del Mosa proberen joinen maar zonder succes.
Conflicting NAT configuration of zoiets ... zal eens moeten uitzoeken hoe ik 't kan fixen.
probeer gewoon op iemand anders die ook in die party zit ,meestal lukt da wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenprobeer gewoon op iemand anders die ook in die party zit ,meestal lukt da wel2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fastbart1 Bekijk Berichtenvroeger was pieter de virus, en nu nog meer ofwa waar gaat dat naar toe ????2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten3 maanden gold op ebay voor 13€
ale dees week online dan !!!
Comment
Comment