Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geef mij maar de Nordschleife van de gp strecke zijn er 13 in een dozijn
Ja ik ook, maar voor een beetje afwisseling kan het geen kwaad het blijft een mooi circuit !
Ik hoop alleen dat je de 24h strecke kunt doen, dus Nordschleife samen met de GP
Ja ik ook, maar voor een beetje afwisseling kan het geen kwaad het blijft een mooi circuit !
Ik hoop alleen dat je de 24h strecke kunt doen, dus Nordschleife samen met de GP
dat zal niet gaan. (The track pack includes two layouts of the circuit; the full 3.22-mile circuit with the famous “Schumacher S” corners, and the short 2.24-mile sprint circuit)
Als er 1 iemand dat pakket koopt, kunnen wij (online) dan meespelen?
dat zal zoals de auto's gelocked zijn zeker want anders gaan ze er niet veel aan verdienen, kzal dat onmiddelijk testen met fastfrank hij heeft nog ne hoop ms points
dat zal zoals de auto's gelocked zijn zeker want anders gaan ze er niet veel aan verdienen, kzal dat onmiddelijk testen met fastfrank hij heeft nog ne hoop ms points
Comment