Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    jij ook

ik heb de 2 uitstekende werkende versies

Comment

• Gisteren eerste keer online gegamed, ben niet slecht, maar ook niet goed , gewoon de middelmaat zeg maar

Gamertag: turbodave222

Was wel fun, enkel de start en eerste bocht is vrij tricky om zelf niet geramd te worden, en ook zelf niet te rammen per ongeluk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mitsudriver Bekijk Berichten
        Gisteren eerste keer online gegamed, ben niet slecht, maar ook niet goed , gewoon de middelmaat zeg maar

Gamertag: turbodave222

Was wel fun, enkel de start en eerste bocht is vrij tricky om zelf niet geramd te worden, en ook zelf niet te rammen per ongeluk

online tegen medeforummers( private race ) of public server.

zal je deze middag toevoegen.

Comment

jij ook
          Nee. Mijne werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
            online tegen medeforummers( private race ) of public server.

zal je deze middag toevoegen.
            public server heb ik gespeeld.

Was deze middag ook snel eens online om te racen, je hebt me dan verzoek gestuurd hé. Zal het straks aanvaarden, had ni veel tijd om online te zijn. Moest terug gaan werken.

Als jullie racen, doen jullie het met auto's uit jullie eigen garage, of nemen jullie gewoon originele van het spel zelf?

Want merk dat mijn eigen auto's veel te kort nog komen tov andere spelers hun auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mitsudriver Bekijk Berichten
              public server heb ik gespeeld.

Was deze middag ook snel eens online om te racen, je hebt me dan verzoek gestuurd hé. Zal het straks aanvaarden, had ni veel tijd om online te zijn. Moest terug gaan werken.

Als jullie racen, doen jullie het met auto's uit jullie eigen garage, of nemen jullie gewoon originele van het spel zelf?

Want merk dat mijn eigen auto's veel te kort nog komen tov andere spelers hun auto's

's middags ook niet veel tijd want moet ook werken maar toch altijd effe naar auction house

wagens uit eigen garage.....( zodanig dat hun level naar boven gaat )

Comment

• Ben straks normaal gezien online efkes, straks eerst den headset nog eens zoeken, want sinds ik verhuisd ben, heb ik die ni meer gezien. Zou wel eens nieuwe kopen kunnen worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Ik wil francochamps
                  ik ook!

Comment

• heb maandag COD: modern warfare 2 gekocht mmmm

maar Forza als afwisseling kan ik wel smaken
                    1978 BMW E21 323i
                    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                      heb maandag COD: modern warfare 2 gekocht mmmm
                      Ik heb dat ook paar weken geleden gekocht op PS3 (omdat men vrienden allemaal PS3 hebben), online spelen is ECHT verslavend! Daarom dat ik al een heel tijdje niet meer online speel hooguit een uurtje , paar dagen geleden met Bart.
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

dat zal zoals de auto's gelocked zijn zeker want anders gaan ze er niet veel aan verdienen, kzal dat onmiddelijk testen met fastfrank hij heeft nog ne hoop ms points

juist getest met frank ( hij heeft het trackpack ) en het lukt niet als jijzelf het niet gekocht hebt.

DLC LOCKED......PLEASE BUY THIS ITEM no thx

Comment

juist getest met frank ( hij heeft het trackpack ) en het lukt niet als jijzelf het niet gekocht hebt.

DLC LOCKED......PLEASE BUY THIS ITEM no thx

ga maar wa me uwe ond spelen gij

Comment

• gisterenavond nog wat pics genomen van mijn auto's

Laatste aanwinst Nissan silvia driftkar
                            dan nog een M5 die ik gekregen heb
                            en mijne dolf2 rat-bak met R32 engine whoehaha i love the engine swaps
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                              gisterenavond nog wat pics genomen van mijn auto's

Laatste aanwinst Nissan silvia driftkar
                              dan nog een M5 die ik gekregen heb
                              en mijne dolf2 rat-bak met R32 engine whoehaha i love the engine swaps

die silvia moet op 80° krijgen op tsubaku

Comment

die silvia moet op 80° krijgen op tsubaku
                                will do spijtig dat er geen drift events zijn in de career...
                                nu nog nen drag bak aanschaffen...*denkt aan nen charger*

Comment

will do spijtig dat er geen drift events zijn in de career...
                                  nu nog nen drag bak aanschaffen...*denkt aan nen charger*
                                  Charger suckt, veel pk en nm maar onmogelijk aan de grond te krijgen.
                                  Mss op 4wd wel maar dan ben je er niets mee in de bochten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    als het voor drag races is hoef ik dan ook geen bochten te doen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      4wd is ook een zegen in de bochten anders kan je nooit fatsoenlijk uitacceleren want uw kont is gewoon oncontroleerbaar

Comment

4wd is ook een zegen in de bochten anders kan je nooit fatsoenlijk uitacceleren want uw kont is gewoon oncontroleerbaar
                                        doseren..gewoon doseren

Comment

doseren..gewoon doseren
                                          doseren bestaat niet met 800pk. Ik heb een oude Camaro met een onbegrensde C5R motor en dat ding gaat alle kanten op. Er valt mee te rijden maar dan rij je veeeel trager dan wat een A-klasse normaal zou kunnen. Ik rij er wel graag mee maar efficient is hij niet

Mijn Lotus Elan met dik 400pk is zeer moeilijk clean te rijden wegens smalle banden en geen gewicht op de achteras. Hij heeft nu 280pk en dat is al veel beter maar nog steeds tricky

Comment

Working...
                                          X