Jonass, als je ziet dat ik op een ander spel aan het spelen ben moet je me niet blijven uitnodigen voor je party
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenJonass, als je ziet dat ik op een ander spel aan het spelen ben moet je me niet blijven uitnodigen voor je party
Da 's gewoon zeggen, we zijn aan het racen als ge zin hebt komde maar af.
Zo ook gedaan bij Bunny BE en hij heeft ook geswitched van spel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenMorgen kan ik terug een hele dag.. Wie nog?
Kunde nu nie nog efkes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenMorgen kan ik terug een hele dag.. Wie nog?
normaal rond 18u00.........ziet dat ge maar een nieuw geheim wapen hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengisteren de bmw m5 van turn10 gekregen ( en khem niet meegedaan aan time trial nur. GP ) mss nog personen die die gift hebben gekregen???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenIkken ook!
alé zo geraakt u garage nog vol.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenalé zo geraakt u garage nog vol.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk BerichtenFlauw..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenEj slet waarom zijde nie online?
hij zal aan zen flosh van zijne camoin goan trekken zen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenvoila franky antwoord op U vraag
VIPs were accidentally sent the Nurb BMW M5. Extra bonus. This explains why some folks got 2 as well.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenhij zal aan zen flosh van zijne camoin goan trekken zen....
Net gedaan mee RayDenDJ & Jonass
Was tof manne! Die hernemingskes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk heb u ( dacht ik ) maar 1x geinvited.
Da 's gewoon zeggen, we zijn aan het racen als ge zin hebt komde maar af.
Zo ook gedaan bij Bunny BE en hij heeft ook geswitched van spel....
IK denk dat ik mij geen zorgen hoef te maken over een lege garage. Dacht dat ik rond de 144 zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtengisteren de bmw m5 van turn10 gekregen ( en khem niet meegedaan aan time trial nur. GP ) mss nog personen die die gift hebben gekregen???
@ override wat heb jij gewonnen met die GP time trial?? ( frank had den mercedes touring + m5 turn10 gekregen )
De tweede M5 nog ffkes bijhouden en dan for sale op 't auction house.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenhoe word je eigenlijk zo "vip"???
als je forza 3 col. edition hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtendzju heb ik niet
heb net effe gelezen op de forza site, en ze zouden binnenkort het vip pakket gaan aanbieden op de marketplace...dus nog effe geduld en dan gwn zo'n vip pakketr kopen
porsche GT3 RS (vip )
Comment
Comment