Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    porsche GT3 RS (vip )
    onder andere

ferrari scuderia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten
      IK bedoelde daar niets mee hoor

IK denk dat ik mij geen zorgen hoef te maken over een lege garage. Dacht dat ik rond de 144 zat

alé ik moet me dan zeker geen zorgen maken met juist geteld 290 op den teller.

met den duurste ( ferrari 250 GTO )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
        onder andere

ferrari scuderia

den lambo superleggera en dbs zijn ook nie slecht

Comment

• komt er trouwens nog een car pack bij?

Comment

• Helaas geen systemlink bij forza 3, dit viel me zwaar tegen aangezien deel 1,2 dit wel hadden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cisco Bekijk Berichten
              Helaas geen systemlink bij forza 3, dit viel me zwaar tegen aangezien deel 1,2 dit wel hadden.

gamertag ? =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                komt er trouwens nog een car pack bij?

elke maand ( in totaal 11 carpacks vanaf de release mss minder als er nog eens een trackpack opdaagt )

Comment

• vip's

The deadline for our first VIP Gift Car Battle closes tomorrow so you only have a short time to choose between the 1967 Ferrari 330 P4 and the 1966 Ford GT40 MKII.

The two new VIP gift cars, coming to the garages of all VIPs this Friday

Comment

• Comment

• ola!!! 2002turbo

Comment

• verdomme he, nu heb ik al echt spijt dak nie die collectors edition gekocht heb

Comment

• Gaan er vanavond nog mensen racen? Ik heb nog een code van 24h heb nog eens zin =D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                            Gaan er vanavond nog mensen racen? Ik heb nog een code van 24h heb nog eens zin =D
                            waar haalde die code's?

Comment

• Ik ga zeker racen !
                              Fastbart ook wss, paintworx ook,...

Fack ik wil de e39 //M5 in het spel !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                waar haalde die code's?
                                Die zate bij games

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  waar haalde die code's?

koop eens live,want tikkertje is op leven na dood ( zonder U )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    Ik ga zeker racen !
                                    Fastbart ook wss, paintworx ook,...

Fack ik wil de e39 //M5 in het spel !!!

awel jonass waar zatte gisteren avond,mijne maat wou wel es driften tegen jouw,maar ineens verliet je de party.

khem hem dan maar wat in hotlap laten driften, het resultaat was hij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )

Comment

khem hem dan maar wat in hotlap laten driften, het resultaat was hij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )
                                      Ooh, een spelletje.. Raad de naam! Ben curieus naar de eerste

Comment

• lollll

Comment

hij behoort tot de catogorie je weet wel die 2 andere drifters van opt forum.........rarara ( B..... en F...F.... )
                                          Is dat goed of niet goed?
                                          Ik weet nog goed de eerste keer dat ik met Bart3n racede
                                          Ik gooide hem paar keer dwars voor Bart3n zijn neus, en hij door de headset: Den alex!! Da een showbieste!
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X