Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Vrijspelen. Met die punten kopen zullen wel volledig nieuwe wagens zijn
    Die gt3RS,DBS,superlegera,etc... Zitten enkel in het limited edition pack, daarom dat ik voor die versie kies
    ah die zitten dus niet in de 'gewone' versie van Forza 3

ik heb Forza 1 destijds ook op voorhand besteld en kreeg toen een limited edition mee maar zoveel extra voordeel had je daar niet aan
    1978 BMW E21 323i
    2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
    2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• pf ik wil dit zo hard.
      Maar het budget laat het niet toe

Comment

Morgen naar GM in Kapellen, zien of ik daar de Limited edition kan bestellen !

kan ook via hun site besteld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
          kan ook via hun site besteld worden.
          Hoe gaat dat in zijn werking ?
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Hoe gaat dat in zijn werking ?
            Gewoon naar de site gaan en dan naar Forza 3 pre order .

Comment

1/ al op de dragstrip gereden ???
              2/ hoeveel achievements zijn er ???
              3/ wat is jou begin auto ???
              4/ moet je lang wachten voor de drift events,of zijn ze onmiddelijk beschikbaar ???

ps: veel plezier

1) nee, heb wat "hot laps" gedaan (vooral Le Mans, erg leuk) en het eerste kampioenschap uitgereden (zit nu op level 5)
              2) niet nagezien
              3) je kan enkel kiezen tussen de kleine auto's, genre Fiesta, Yaris, enz... Heb zelf voor de Citroën C4 VTS gekozen. Je krijgt echter snel de Fiat 500 Abarth, die je ook in dat kampioenschap kan inzetten. Vervolgens Alfa Brera, Renault Clio V6 en Focus RS gekregen.
              4) niet nagezien

Comment

Vrijspelen. Met die punten kopen zullen wel volledig nieuwe wagens zijn
                Die gt3RS,DBS,superlegera,etc... Zitten enkel in het limited edition pack, daarom dat ik voor die versie kies
                Op de persvoorstelling kregen we de Limited edition versie mee en daar zit een kaartje bij dat je kan gebruiken om 10 extra wagens en extra circuits te downloaden. Ik heb het nog niet gedaan, dus weet niet dewelke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                  1) nee, heb wat "hot laps" gedaan (vooral Le Mans, erg leuk) en het eerste kampioenschap uitgereden (zit nu op level 5)
                  2) niet nagezien
                  3) je kan enkel kiezen tussen de kleine auto's, genre Fiesta, Yaris, enz... Heb zelf voor de Citroën C4 VTS gekozen. Je krijgt echter snel de Fiat 500 Abarth, die je ook in dat kampioenschap kan inzetten. Vervolgens Alfa Brera, Renault Clio V6 en Focus RS gekregen.
                  4) niet nagezien
                  okay bedankt veur de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
                    Op de persvoorstelling kregen we de Limited edition versie mee en daar zit een kaartje bij dat je kan gebruiken om 10 extra wagens en extra circuits te downloaden. Ik heb het nog niet gedaan, dus weet niet dewelke.
                    nu weet je het wel,downloaden zou ik zeggen
                    The free Motorsports Legends Car Pack includes these 10 cars hand picked by Turn 10:
                    • ’65 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
                    • ’64 Aston Martin DB5 Vantage
                    • ’81 BMW M1
                    • ’60 Chevrolet Corvette
                    • ’69 Dodge Charger
                    • ’57 Ferrari 250 Testa Rossa
                    • ’80 Fiat 131 Abarth
                    • ’67 Lamborghini Miura P400
                    • ’71 Nissan Skyline 2000 GT-R
                    • ’65 Shelby Cobra Daytona Coupe

two extra tracks: the brand new Benchmark High Speed Ring and the returning circuit Sidewinder Proving Grounds. On Oct. 27, this pack will be exclusively available via a one-time-use token card included in every new copy of “Forza Motorsport 3.”

Comment

• new pics

Comment

• [quote=FASTBART1;3672262]nu weet je het wel,downloaden zou ik zeggen
                        The free Motorsports Legends Car Pack includes these 10 cars hand picked by Turn 10:
                        • ’65 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
                        • ’64 Aston Martin DB5 Vantage
                        • ’81 BMW M1
                        • ’60 Chevrolet Corvette
                        • ’69 Dodge Charger
                        • ’57 Ferrari 250 Testa Rossa
                        • ’80 Fiat 131 Abarth
                        • ’67 Lamborghini Miura P400
                        • ’71 Nissan Skyline 2000 GT-R
                        • ’65 Shelby Cobra Daytona Coupe
                        Vreemd, want Dodge Charger zit sowieso al in het spel.

Comment

• Nog 8 dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                            Nog 8 dagen
                            Binnen 8 dagen kan mijn nieuwe xbox uit de doos...
                            Lego Batman en Pure ga ik toch niet spelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Bekijk Berichten

volledig met eens.........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                volledig met eens.........
                                Komt die "Ring of Death" nog veel voor? Ik zal de handleiding best lezen voor ik hem gebruik...

Comment

ik heb gisteren de xbox overgenomen van Kaiser Chief, ook nieuw in de doos bijna niet gebruikt heb al direct NFS shift en Forza 2 uitgeprobeerd
                                  1978 BMW E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                    ik heb gisteren de xbox overgenomen van Kaiser Chief, ook nieuw in de doos bijna niet gebruikt heb al direct NFS shift en Forza 2 uitgeprobeerd
                                    En?

Comment

Komt die "Ring of Death" nog veel voor? Ik zal de handleiding best lezen voor ik hem gebruik...

nooit geen last van gehad en mijn maten ook niet.( xbox 20G )
                                      de handleiding gaat niet veel oplossen,het is gewoon een probleem van een slechte bevestiging van de koeler en dat zal bij de nieuwe versies wel opgelost zijn.als je dit voor hebt ,dit kan altijd hersteld worden ,1% van de defecte worden afval.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        En?
                                        hij is zo nieuw dat alle stickertjes nog op de console en de controller hangen

Forza2 geniet mijn voorkeur NFS Shift is grafisch wel een pak beter
                                        1978 BMW E21 323i

Comment

nooit geen last van gehad en mijn maten ook niet.( xbox 20G )
                                          de handleiding gaat niet veel oplossen,het is gewoon een probleem van een slechte bevestiging van de koeler en dat zal bij de nieuwe versies wel opgelost zijn.als je dit voor hebt ,dit kan altijd hersteld worden ,1% van de defecte worden afval.......
                                          Wij hebben dat hier al 2x voorgehad en laatst was er nog een probleempje met mijn 360 met het moederbord (we hebben een zwarte en een witte ...)
                                          Op zich geen probleem, je stuurt hem op en binnen de 5 dagen heb je een nieuwe of is hij hersteld. Ze komen hem afhalen en weer netjes thuis afzetten, excellente service!

Forza 3 Demo is vet, kheb al met Porsche zitten racen...! En ik was nog eerstes ook, woehoe
                                          Als hij uitkomt toch eventjes naar de winkel snorren...!

Comment

Working...
                                          X