Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende eerste keer is dat 'normaal' zegt het filmpje. Daarom moet je daarna hem even laten verhitten
elektronica laten oververhitten is TOTAAL nie normaal das gewoon kwestie van geluk,ik had ook rrod van de 1 versie xbox (dank U franky ) en khem zelf met kerstmis hersteld en draait nog altijd op volle toeren met forza 3.....
@ RAY ........hey DJ spin that sh*t !!!
@ NineEleven ............hoe meer zielen hoe meer vreugde (maar 'tzal veur merge zen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenzoals gezegd, garantie is verlopen en de mijne is zelfs 2de hands etc. Normaal was het de bedoeling dat hij een maandje eerder werd opgedaan maar mijne maat had nog examens toen. Ik wou het niet alleen doen want ik heb schrik hem helemaal kapot te maken.
Wel stom dat buiten uw garantie is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten@ nine eleven ; als je online gaat, post dat hier dan kom ik nog eventjes terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenelektronica laten oververhitten is TOTAAL nie normaal das gewoon kwestie van geluk,ik had ook rrod van de 1 versie xbox (dank U franky ) en khem zelf met kerstmis hersteld en draait nog altijd op volle toeren met forza 3.....
Professioneel gereflowed?
Comment
-
Vandaag de superlaps gereden met mijn e30 M3 D-klasse. Zalige battles gehad met een gele *kots* S4 op Fuijimi Kaido. Op de ring was had ik minder moeite en heb ik met een ferme voorsprong gewonnen. Bij de rally heb ik wel een beetje valsgespeeld omdat ik hem niet op een deftige manier voorbij geraakte heb ik hem maar een duwtje gegeven, ik wou het geen 2de keer proberen Nu weet ik weer waarom Forza de shit is, het weggedrag is zo communicatief, ook door het 'trage' stuur, heerlijke controle over de wagen. De tegenstanders die zelf foutjes maken en uw aanwezigheid opmerken en niet gewoon een spoor volgen. En het geluid dat bijna altijd wel aangenaam en uniek is om de ervaring af te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenHet was weer deftig !
volledig met eens....
Comment
-
Nieuwe carpack:
Road & Track DLC Pack Car List
- Seat Leon Cupra R ‘09
- Mazda MX-5 Superlight
- Bentley Continental GT SuperSports ‘09
- Mini Coupé Concept
- Vauxhall Insignia VXR ‘10
- Renault Mégane III RS ‘09
- Mercedes E63 AMG ‘09