Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenJa idd , je kan beter online komen en met mij racen Alex!
Voor zover dat lukt natuurlijk
ja want kon nie joinen met pieterke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenJa lap,
Batterijkes leeg :/ en geen meer op stock natuurlijk..
Tommorow I'm back with duracell
kdacht het wel en dan den nineeleven ook quit race.....man man.........altijd extra gerief gereed leggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenIemand een idee of Zolder als circuit er ooit op komt?
In een andere game?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenkdacht het wel en dan den nineeleven ook quit race.....man man.........altijd extra gerief gereed leggen
maar twas weeral de ring he rij eens op fuijimi kaido:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk moest de tv 'afgeven'
maar twas weeral de ring he rij eens op fuijimi kaido:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBart en de frank enzo rijden niet graag op ' den berg '
de frank rijdt daar nie graag maar ik pas mij altijd aan veur mij speelt het gene film in vervolg gewoon effe vragen of mededelen en het wordt onmiddelijk aangepast.
( vragen kost niks )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtende frank rijdt daar nie graag maar ik pas mij altijd aan veur mij speelt het gene film in vervolg gewoon effe vragen of mededelen en het wordt onmiddelijk aangepast.
( vragen kost niks )
Stil zonder mij zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichtenneen niet echt2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenE 63 Amg, klinkt standaard imo niet zo goed, nu met race air filter, race uitlaat klinkt dat prachtig
Mégane RS rijdt zalig !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIs er dan toch een geluidsverschil tussen met en zonder sportuitlaat??
Zeker niet hoorbaar op alle modellen.
Op sommige hoor ik toch echt wel verschil.
E60 M5 klinkt standaad, toch heel andrs dan mijn getunede ze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenNog iemand het carpack al gedownload?
E 63 Amg, klinkt standaard imo niet zo goed, nu met race air filter, race uitlaat klinkt dat prachtig
Mégane RS rijdt zalig !
khem direct het carpack misbruikt den mercedes via auction house 60.000 cr s class ( normaal 100.000 bclass ) maar zelf in b class slechte voiture.( de rest van carpack staat nog in auction house maar moeten nog aflopen)
en nee jonas this niet kalm zonder jou je vervanger heeft het overgenomen de enige echte pieter from belguim. gisteren een goei 3 uur tikkertje gespeeld zelf de pieter heeft opgegeven en daarna kwam nineEleven er ook nen heat bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenkhem direct het carpack misbruikt den mercedes via auction house 60.000 cr s class ( normaal 100.000 bclass ) maar zelf in b class slechte voiture.
en nee jonas this niet kalm zonder jou je vervanger heeft het overgenomen de enige echte pieter from belguim. gisteren een goei 3 uur tikkertje gespeeld zelf de pieter heeft opgegeven en daarna kwam nineEleven er ook nen heat bij.
Comment
Comment