Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zaterdag een X360 Elite bij Consoleshop.be besteld.
de mijne heeft de geest gegeven.
nu enkel nog zo'n data tranfser kabel zien te bemachtigen en dan kan ik mijn 120Gb hdd benutten. 20Gb is echt te weinig, zeker als je >1 game installeert of een game met 2 dvd's...
morgen hoop ik hem te hebben... mss vanavond, ik ga al zeker zien dat ik een HDMI kabel heb.
een elite heeft steeds een 120gb. Je kon ook een arcade kopen en dan uw 120gb ergewoon opzetten
this de rx-7 spirit R dat ik het over heb die komt er maar zelden op via turn10 zelf en je moet toch al een budget hebben die gaan soms tot 43.000.000 cr en de subaru S204 valt daar ook onder.
gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.
this de rx-7 spirit R dat ik het over heb die komt er maar zelden op via turn10 zelf en je moet toch al een budget hebben die gaan soms tot 43.000.000 cr en de subaru S204 valt daar ook onder.
gij hebt heel waarschijnlijk over de rx-7 FD die kost er idd niets hkem er daar 4 van.
Dus deze auto kan je niet meteen kopen in de career mode ?? Wist ik niet, zijn er zo nog auto's ??
vb. als je bij de release van forza de le bestelde kreeg je in de uk in verschillende gamestore ne andere wagen ne m5 met ne andere livery acura nsx-r en zoverder kijk maar in auction house ge zult die sterrekes wel zien.( ps. die auto's staan niet altijd te koop)
Comment