Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
    Wacht tot ge online met mij , Alex en Bart komt spelen , da's pas kicken!

cava kzal mijne achteruitkijkspiegel al opblinken.........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      cava kzal mijne achteruitkijkspiegel al opblinken.........
      kom Bartje , start uw xbox al maar op , kzen daar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
        Net wat uurtjes gespeeld, heel leuk spel maar had toch een beetje beter verwacht Vind de steering, handling en braking van de wagens niet echt top, maar dat komt misschien omdat ik voor xbox een stuurtje mis.

dacht ik in begin ook tedjue diene controller het zal nooit iet worden tussen mijn en da kaske.....maar geduld wordt altijd beloont. ( met de gran turismo reeksen reedt ik ook altijd met logitec stuur en dan forza 3 met controller, had vooral problemen met doseren bij rem - stuuracties.....maar na een weekje ben je dat vergeten)

als je ooit online komt gamertag nie vergeten.......ik verzeker je het is 200% fun met een paar kerels.( i love too go sideways )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
          kom Bartje , start uw xbox al maar op , kzen daar!

zal nie lukken vandaag ist boswandeling met het beest

Comment

• Week 18 – Romeo, Oh Romeo TT

What:
            Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: until Friday May 21st at 12:00PM PST

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: Mugello Club Circuit – Alfa Romeo 8C Competizione

Comment

• We ran a special qualifier last week in the Time Trials, to switch things up a bit for this week and now it is time to explain what that Qualifier Time Trial was about.
              Contest Overview
              Those of you who put up a time up on the Time Trial are now invited to compete in a special time trial event this week. This time trial will be split into three groups according to your performance in qualifier. The three groups will be classified as Professional, Semi-Pro and Amateur, you will be notified via an in-game message as to which time trial you are qualified to run.
              The 4739 people that ran the qualifier have been split into 3 groups.
              Professional: 1st to 1,579th Place
              Semi-Pro: 1580th to 3,160th Place
              Amateur: 3,161st to 4,739th Place.
              Special Time Trial Event
              What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge
              When: May12th until May 18th at 12:00PM PST
              Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
              Track: Professional - Le Mans Circuit Semi-Pro - Old Le Mans Amateur - Bugatti Circuit
              Car: 2010 Spada Vetture Sport Codatronca TS
              How: Once your have received you in-game message, you can proceed to run your specified time trial by navigating to the Leaderboards menu and scrolling down to “Time Trial”. Scroll to your specified time trial, Professional, Semi-Pro or Amateur and press “A” to start the race, and set your best time.
              Prizing:
              Professional Time Trial
              1st Place – 1,000,000 credits and a download code to our next DLC pack.
              2nd thru 20th Place – 500,000 credits.
              Random 50 people will receive 300,000 credits.
              Semi-Pro Time Trial
              Amateur Time Trial

ik had in semi-pro de 500.000cr te pakken

Comment

• en daar gaat ie.....het is zo radicaal

Comment

• Hebde nieuwe MSP gekocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                    Hebde nieuwe MSP gekocht?

neenee foto gevonden.......dat carpack is de moeite niet en khem maar 100MS meer.

Comment

• ik heb een idee. Omdat Forza toch geprezen word voor de mooie en realistische motorgeluiden kunnen we misschien een spelletje doen hieromtrend. Je maakt een filmpje met een auto maar laat hem niet in beeld komen natuurlijk. Dan kunnen we hier raden welke auto het is en wie het juist heeft mag de volgende posten

iemand?

Comment

• Chill, kzal dat mss eens doen

Comment

Net wat uurtjes gespeeld, heel leuk spel maar had toch een beetje beter verwacht Vind de steering, handling en braking van de wagens niet echt top, maar dat komt misschien omdat ik voor xbox een stuurtje mis.
                          Anticiperen he
                          Zeker live kopen! is dikke fun samen over de ring knallen
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Anticiperen he

vooral dat " knallen ".....

Comment

• ferm buyoutje in auction house

Car Details

Overview
                              • Country: Germany
                              • Manufacturer: Porsche
                              • Car: 911 GT3 RS (997)
                              • Year: 2007
                              • Livery: Yes

Performance
                              • Class: A
                              • Index: 577
                              • Level: 0

Specs
                              • Horsepower: 434hp
                              • Torque: 314lb-ft
                              • Curb Weight: 3,001lbs
                              • Engine Position: Rear
                              • Drive Type: RWD

Total Bids: 1

Last 1 Bidders
                              • fastbart1: 1,000 CR

History
                              • No. Owners: 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                ik heb een idee. Omdat Forza toch geprezen word voor de mooie en realistische motorgeluiden kunnen we misschien een spelletje doen hieromtrend. Je maakt een filmpje met een auto maar laat hem niet in beeld komen natuurlijk. Dan kunnen we hier raden welke auto het is en wie het juist heeft mag de volgende posten

iemand?
                                Moeten dit persé stock cars zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                  vooral dat " knallen ".....
                                  Gisteren was ik niet aan 't racen he
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Anticiperen he
                                    Kga zeker live kopen ze, geen paniek
                                    Denk dat ik morgen wel achter zo een duur wireless ding van microsoft ga mogen dan

Het niveau van de AI vind ik ook wel goed. Heb het op medium staan en ze kunnen toch goed mee, op het ene circuit meer dan op het andere

Nordschleiffe vind ik in de GranTurismo reeks wel beter dan Forza.

Comment

Kga zeker live kopen ze, geen paniek
                                      Denk dat ik morgen wel achter zo een duur wireless ding van microsoft ga mogen dan

Het niveau van de AI vind ik ook wel goed. Heb het op medium staan en ze kunnen toch goed mee, op het ene circuit meer dan op het andere

Nordschleiffe vind ik in de GranTurismo reeks wel beter dan Forza.

over het circuit volledig mee eens

Comment

• Ik had da int begin ook, toen ik van GT4 naar Forza 2 ging.
                                        Maar volgens mij is het circuit ook nog altijd beter in Gran Turismo.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=LYHLQ...eature=related

PERFECT DIRECTOR zelfs al in forza2............

Comment

Working...
                                          X