Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
    Moeten dit persé stock cars zijn ?
    omdat het geluid normaal niet veranderd door mods mag het ook een getunede zijn

Ik heb de AI op hard staan en soms denk ik echt 'is dit nu hard' De events worden wel moeilijker als je de continenten races doet bij semi-pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      omdat het geluid normaal niet veranderd door mods mag het ook een getunede zijn

Ik heb de AI op hard staan en soms denk ik echt 'is dit nu hard' De events worden wel moeilijker als je de continenten races doet bij semi-pro
      Ik heb alle driving aids off staan en de AI op medium en moet soms toch wel serieus trappen.

Comment

• ik heb ook alles af behalve abs. Ik gebruik de rewind toets wel vaak want als ik eenmaal van de baan ben of bots ga ik geen inhaal race meer doen om dan uiteindelijk 2de te worden..

Hoe valt de abarth mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          ik heb ook alles af behalve abs. Ik gebruik de rewind toets wel vaak want als ik eenmaal van de baan ben of bots ga ik geen inhaal race meer doen om dan uiteindelijk 2de te worden..

Hoe valt de abarth mee?
          In het spel is die Abarth heel onrealistisch. Zowel sound als handling. Interieur is wel identiek hetzelfde.

Comment

• Geluid veranderd wel hoor. Misschien bij de ene wagen wat meer dan de andere..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
              kzal vanavond eens proberen met die R32
              ik geraak echt niet aan 9minuten met die R32, 9.32is mijn snelste
              2015 BMW S1000R
              2010 Renault Clio RS Cup
              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Paar vraagjes over de photomode:

- Als ik een foto opsla, waar komt die dan terecht?
                - Hoe zet ik foto's over van de Xbox naar PC?

Comment

• -Op je HDD, maar je kan hem bekijken bij je foto's (My photos bij My profile, dacht ik ..)
                  -Uploaden naar je Storefront, en ga dan naar de site van Forza 3 en meld je aan met je xbox live gegevens.

Comment

ik geraak echt niet aan 9minuten met die R32, 9.32is mijn snelste

blijven oefenen en niet te vroeg remmen en die 31 sec zullen verminderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                      blijven oefenen en niet te vroeg remmen en die 31 sec zullen verminderen
                      zal eens proberen met de ideale lijn aan te zetten
                      2015 BMW S1000R
                      2010 Renault Clio RS Cup
                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

zal eens proberen met de ideale lijn aan te zetten

kzou dat niet doen want die remzones kloppen helemaal niet je kan er veeeel harder door.....het enigste wat nuttig is is ABS en MAN ( schakelen ).

Comment

kzou dat niet doen want die remzones kloppen helemaal niet je kan er veeeel harder door.....het enigste wat nuttig is is ABS en MAN ( schakelen ).
                          Ik volg gwn de lijn, niet altijd de remzones..

Comment

• Vnvnd ringen ?

Comment

• Comment

• the green hell :

09:13:225 - vw golf V gti - fastbart1 ( D 276 ) full stock
                                09:10:693 - vw golf VI gti - fastbart1 ( D 278 ) full stock
                                09:01:686 - vw golf IV R32 - fastbart1 ( D304 ) full stock
                                08:54:764-megane rs250-fastbart1 ( D334 ) full stock
                                08:52:850 - vw golf VI R ( dlc ) - fastbart1 ( D 347 ) full stock
                                08:48:604 -subaru 22B -fastbart1 ( C 366 ) full stock
                                08:43:379-bentley gt -fastbart1 ( C 398 ) full stock
                                08:22:705- audi RS4 - fastbart1 ( B 461 ) full stock
                                07:47:666 -nissan mine's gt-r32 - fastbart1 ( S 606 ) full stock

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                  Vnvnd ringen ?

okay, khem just met den RS4 een tijdje neergezet op 2 laps ring.......

rond 8:30 terug......

Comment

the green hell :

09:13:225 - vw golf V gti - fastbart1 ( D 276 ) full stock
                                    09:10:693 - vw golf VI gti - fastbart1 ( D 278 ) full stock
                                    09:01:686 - vw golf IV R32 - fastbart1 ( D304 ) full stock
                                    08:54:764-megane rs250-fastbart1 ( D334 ) full stock
                                    08:52:850 - vw golf VI R ( dlc ) - fastbart1 ( D 347 ) full stock
                                    08:48:604 -subaru 22B -fastbart1 ( C 366 ) full stock
                                    08:43:379-bentley gt -fastbart1 ( C 398 ) full stock
                                    08:22:705- audi RS4 - fastbart1 ( B 461 ) full stock
                                    07:47:666 -nissan mine's gt-r32 - fastbart1 ( S 606 ) full stock
                                    Ik was met de GT3 goed bezig , krijg ik plots een driehoekje!!
                                    Soms snap ik da spel toch ni ze, ik kwam echt amper op 't gras
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      Ik was met de GT3 goed bezig , krijg ik plots een driehoekje!!
                                      Soms snap ik da spel toch ni ze, ik kwam echt amper op 't gras
                                      Das voor u controller weg te gooien he
                                      En das altijd zo rond de laatste 5 a 7 bochten xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
                                        Das voor u controller weg te gooien he
                                        En das altijd zo rond de laatste 5 a 7 bochten xD
                                        Echt k*t
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Sorry Alexx 9uur ?
                                          Iemand nog ?

Comment

Working...
                                          X