Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waar en hoe moet ik mij aansluiten bij xbox live? Ik heb 4 maand gratis live
Internetverbinding werkt perfect maar moet mij nu nog aansluiten bij live, hoe moet dat?
Heb ook gratis 800 microsoft points gekregen. Heb voorlopig al dat holliday pack gekocht met 458, GT-R,... Heb nog 400 punten over. Welk pakket raden jullie mij aan?
Heb ook gratis 800 microsoft points gekregen. Heb voorlopig al dat holliday pack gekocht met 458, GT-R,... Heb nog 400 punten over. Welk pakket raden jullie mij aan?
Wat jij de vetste auto's vind !
Persoonlijk vind ik het VIP pack wel de moeite waard maar dat is een persoonlijke keuze !
Kost de VIP pack geen 800 points ?
Maar daar zitten dan wel de 430 Scuderia, GT3 RS, DBS, Superleggera en nog een auto in.
Het was wel vet daarjuist, de lobby was redelijk vol
Jammer dat ik er maar was voor 1 race
En dat net voor de examens
jaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.
@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..
jaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.
@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..
't was echt SUBLIEM !!
Met 7 man online op de ring
En dan telken die GT3RS achter mij, love it
MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
't was echt SUBLIEM !!
Met 7 man online op de ring
En dan telken die GT3RS achter mij, love it
MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?
ik begin werkte hij maar eens pieter weg was hoorde wij niks meer,dus met bunny en frank de ring dan maar gedaan in omgekeerde richting.
't was echt SUBLIEM !!
Ik heb paar keer uw naam geroepen, maar geen antwoord
En opt einde toen je de party verliet, hebben we ook niks gehoord.
Comment