Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
    Sorry Alexx 9uur ?
    Iemand nog ?
    Sorry maat tzal ni voor vandaag zijn.. COD-party
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Waar en hoe moet ik mij aansluiten bij xbox live? Ik heb 4 maand gratis live
      Internetverbinding werkt perfect maar moet mij nu nog aansluiten bij live, hoe moet dat?

Comment

• Ik doe mee tot 21.30u !

@ Brecht: ik ken het niet vanbuiten, maar 't wijst zichzelf uit hoor .
        Zoek wat dan kan je meeknalle!!

Comment

• Als iemand nen invite stuurt die ik ook mee

Comment

• Profile aangemaakt Mijn gamerstag is Brecht64, toevoegen maar

Comment

• Veel nieuwe mensen, ik heb vant weekend geld eens kijken wat ik overhoud en dan misschien terug 3 maand kopen.

Comment

• Heb ook gratis 800 microsoft points gekregen. Heb voorlopig al dat holliday pack gekocht met 458, GT-R,... Heb nog 400 punten over. Welk pakket raden jullie mij aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                  Heb ook gratis 800 microsoft points gekregen. Heb voorlopig al dat holliday pack gekocht met 458, GT-R,... Heb nog 400 punten over. Welk pakket raden jullie mij aan?
                  Wat jij de vetste auto's vind !
                  Persoonlijk vind ik het VIP pack wel de moeite waard maar dat is een persoonlijke keuze !

Comment

• Kost de VIP pack geen 800 points ?
                    Maar daar zitten dan wel de 430 Scuderia, GT3 RS, DBS, Superleggera en nog een auto in.

Het was wel vet daarjuist, de lobby was redelijk vol
                    Jammer dat ik er maar was voor 1 race

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                    Veel nieuwe mensen, ik heb vant weekend geld eens kijken wat ik overhoud en dan misschien terug 3 maand kopen.
                    En dat net voor de examens

Comment

• Heb Holliday pack en exotic car pack gekocht.
                      Ergens eind deze week wel even wat extra punten halen voor dat VIP Pack.

Comment

• 800 punten voor 5 auto's is echt wel een ripoff

Comment

• 5 uur in de ochtend, ik ben mij hier hennig aant amuseren met nummerplaten maken en auto's painten zoals die van mijn maten

Comment

Wel, dan hebb'k maar halve dagen school, kan ek meer gamen eh

Comment

Kost de VIP pack geen 800 points ?
                              Maar daar zitten dan wel de 430 Scuderia, GT3 RS, DBS, Superleggera en nog een auto in.

Het was wel vet daarjuist, de lobby was redelijk vol
                              Jammer dat ik er maar was voor 1 race

jaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.

@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                Veel nieuwe mensen, ik heb vant weekend geld eens kijken wat ik overhoud en dan misschien terug 3 maand kopen.

een woord dat veeeel voorkomt bij jonass.........MISSCHIEN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                  jaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.

@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..
                                  't was echt SUBLIEM !!
                                  Met 7 man online op de ring
                                  En dan telken die GT3RS achter mij, love it
                                  MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    't was echt SUBLIEM !!
                                    Met 7 man online op de ring
                                    En dan telken die GT3RS achter mij, love it
                                    MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?

ik begin werkte hij maar eens pieter weg was hoorde wij niks meer,dus met bunny en frank de ring dan maar gedaan in omgekeerde richting.

Comment

• Ja ring in omgekeerde richting is wel zot, tis gelijk een hele nieuwe baan.
                                      Zoals ik al zei jammer dat de omgekeerde versie niet bestaat.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                      't was echt SUBLIEM !!
                                      Ik heb paar keer uw naam geroepen, maar geen antwoord
                                      En opt einde toen je de party verliet, hebben we ook niks gehoord.

Comment

• Waar kan ik die testgrounds vinden om de auto te testen? Kan deze niet vinden om de één of andere reden

Comment

• ik gebruik de benchmark tracks

Comment

Working...
                                          X