Oorspronkelijk geplaatst door McLovin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHeb ook gratis 800 microsoft points gekregen. Heb voorlopig al dat holliday pack gekocht met 458, GT-R,... Heb nog 400 punten over. Welk pakket raden jullie mij aan?
Persoonlijk vind ik het VIP pack wel de moeite waard maar dat is een persoonlijke keuze !
Comment
-
Kost de VIP pack geen 800 points ?
Maar daar zitten dan wel de 430 Scuderia, GT3 RS, DBS, Superleggera en nog een auto in.
Het was wel vet daarjuist, de lobby was redelijk vol
Jammer dat ik er maar was voor 1 race
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVeel nieuwe mensen, ik heb vant weekend geld eens kijken wat ik overhoud en dan misschien terug 3 maand kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
En dat net voor de examens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenKost de VIP pack geen 800 points ?
Maar daar zitten dan wel de 430 Scuderia, GT3 RS, DBS, Superleggera en nog een auto in.
Het was wel vet daarjuist, de lobby was redelijk vol
Jammer dat ik er maar was voor 1 race
En dat net voor de examens
jaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.
@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenVeel nieuwe mensen, ik heb vant weekend geld eens kijken wat ik overhoud en dan misschien terug 3 maand kopen.
een woord dat veeeel voorkomt bij jonass.........MISSCHIEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenjaja jonass je leest het goed er waren 7 forummers in de lobby,dus er was nog 1 plaats voorbehouden voor del mossa.........binnenkort moet er nog een nummerke getrokken worden om mee te doen.
@bunny was het leuk om effe de ring in omgekeerde richting af te KNALLEN..... ik geniet er elke keer van..
Met 7 man online op de ring
En dan telken die GT3RS achter mij, love it
MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't was echt SUBLIEM !!
Met 7 man online op de ring
En dan telken die GT3RS achter mij, love it
MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?
ik begin werkte hij maar eens pieter weg was hoorde wij niks meer,dus met bunny en frank de ring dan maar gedaan in omgekeerde richting.
Comment
-
Ja ring in omgekeerde richting is wel zot, tis gelijk een hele nieuwe baan.
Zoals ik al zei jammer dat de omgekeerde versie niet bestaat.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten't was echt SUBLIEM !!
MAar euhm... werkt mijn micro nu? WAnt op 't einde zei ik: Yoo manne ik ben weg, have fun.En niemand reageerde of werd ik genegeerd?
En opt einde toen je de party verliet, hebben we ook niks gehoord.
Comment
Comment