Die benchmark tracks kreeg je enkel als vip, niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichtenik gebruik de benchmark tracks
Ook die photomode, hoe werkt die precies? Gewoon foto's maken van de replay? Niets meer? Zie hier soms foto's voorbij komen van een stilstaande wagen ergens op een circuit, hoe doe je dat dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie benchmark tracks kreeg je enkel als vip, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWas er ook niet een speciale testtrack of het ik dat verkeerd gelezen?
Ook die photomode, hoe werkt die precies? Gewoon foto's maken van de replay? Niets meer? Zie hier soms foto's voorbij komen van een stilstaande wagen ergens op een circuit, hoe doe je dat dan?
je kan solo op een circuit rijden en dan effe alles dicht smijten en foto schieten maar en moet daarvoor geen replay zijn hoor.
die testtracks noemen sidewinder provinggrounds ( verschillende layouts zoals benchmark )
ik was vip van de 1ste dag dus ik had alles onmiddelijk
* carpack vip ( porsche gt3 rs,.... )
* legend carpack ( nissan gtr 1971,jag e-type,..)
*benchmark
*en de sidewinders zeker
*en voordeel in auction house als vip zijnde
*tijden sommige time trials only vip's
*cap battle vip only gratis wagentje deze keer opel race karretje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk BerichtenDas voor u controller weg te gooien he
En das altijd zo rond de laatste 5 a 7 bochten xD
rustig,rustig.......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenAuto van een maat eens nagemaakt
Alexxautoforum2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNe keer ringe?
Alexxautoforum
rond +- 18u00 moet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenKheb u een friendrequest gestuurd dacht ik Alex. Kheb nog bijna niet op de Ring gereden dus liever andere keer
Vind de Ring IMO slecht in Forza 3
Ik kom nu online ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenDa was plezant Ma ge zult wel serieus ingehouden hebben vermoed ik
Man die Spyker stuurt zo lekker2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenIk mis wel veel topsnelheid met de Spyker maar in de bochten vind ik em echt fenomenaal Gij gaat ook lekker dwars, altijd leuk om te zien2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenhaha sideways Nog wa race?
Wat is hier iedereen zijn gamerstag? Kan ik wat mensen toevoegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenhaha sideways Nog wa race?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenWete wa, stuur maar nen invite2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenStraks misschien.
Wat is hier iedereen zijn gamerstag? Kan ik wat mensen toevoegen
bunny BE (Mclovin)
fastbart1 (fastbart1)
fastfrank1 (Frank)
del mossa (Jonass)
Raydendj BE (Raydendj)
dat zijn er al een paar denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenPieterF BE (ik)
bunny BE (Mclovin)
fastbart1 (fastbart1)
fastfrank1 (Frank)
del mossa (Jonass)
Raydendj BE (Raydendj)
dat zijn er al een paar denk ik
Was leuk net met Alex. Op road Atlanta met die F430's mij wel ff vergist. Had een andere layout van de baan voor toen ik daar recht op de muur knalde Ook wel grappig als je gelanceerd wordt over zo een curb, echt lachen
Comment
Comment