Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Kunnen jullie wa meer foto's of filmkes poste, kank nog meer jalours worden

Comment

• Last edited by ; 19/05/2010, 00:28.

Comment

Stevig!!
        khad beter een Xbox gekocht ipv PS3

niemand die zen Xbox is verhuurd voor een week me Forza 3 erbij
        GT5

Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
          GT5

ja, maar da blijft ma uitstellen he
          BMW X5 45e

Comment

Stevig!!
            khad beter een Xbox gekocht ipv PS3

niemand die zen Xbox is verhuurd voor een week me Forza 3 erbij
            ik had vroeger ook alleen maar ne ps3 maar speciaal voor forza3 ne xbox360 hersteld.....zodanig ik dat ook eens kon testen

Comment

ja, maar da blijft ma uitstellen he

je geduld zal beloont worden... ( gt5 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                je geduld zal beloont worden... ( gt5 )
                Tis te hopen.
                is er met GT5 ook zo de mogelijk om eigen nrplaten te maken of de wagen aan te passen zoals met FORZA? (als iemand dit al zou weten)

maar eindelijk komt er wel schade in GT5, maakt het net iets realistischer.
                BMW X5 45e

Comment

Tis te hopen.
                  is er met GT5 ook zo de mogelijk om eigen nrplaten te maken of de wagen aan te passen zoals met FORZA? (als iemand dit al zou weten)

maar eindelijk komt er wel schade in GT5, maakt het net iets realistischer.
                  Nummerplaten ga je ook kunnen maken in GT5.
                  En een schademodel is niet voorzien op alle auto's.

Comment

• Het leuke aan Forza is dat je je 'eigen' auto kan bouwen. Door custom paint, decals spoilers etc. Bij GT rij je gewoon met een auto en meer niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Het leuke aan Forza is dat je je 'eigen' auto kan bouwen. Door custom paint, decals spoilers etc. Bij GT rij je gewoon met een auto en meer niet
                      En dat is net het leuke. Rijden tegen elkaar met pure wagens. Geen onrealistisch opgevoerde tuningbakken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                        En dat is net het leuke. Rijden tegen elkaar met pure wagens. Geen onrealistisch opgevoerde tuningbakken
                        Bij GT5 zal je toch je wagen kunnen upgraden, motorisch. Of niet?
                        En van die nummerplaten van GT5, is dat dan alleen nummerplaten of ook painten zoals in Forza 3?

Comment

Nummerplaten ga je ook kunnen maken in GT5.
                          En een schademodel is niet voorzien op alle auto's.
                          Ook stom dada ni op alle auto's is, heb het alleen nog maar gezien bij een Enzo

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                          En van die nummerplaten van GT5, is dat dan alleen nummerplaten of ook painten zoals in Forza 3?
                          wss motorisch en den zoals in GT4 mss een spoilerke en een leuk velgje eronder.
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

nummerplaten,nummerplaten ( als ge sommige afmetingen van de platen beziet holy moly)...........ik vindt juist dat dat den auto verkracht.

voor mij moet dat niet die painteditor in gt5 kben al tevreden met trackeditor,schade en weeromstandigheden ( 24u )en je kan je wagen upgraden in gt5.( en dan die bekende oliewissel en carwash in gt reeksen was altijd de max. )

Comment

• Iemand nog zin om te rijden op de Ring? Wel liefst met wagens zoals GT3RS, Z06, Ford GT,... En volledig standaard

Comment

Iemand nog zin om te rijden op de Ring? Wel liefst met wagens zoals GT3RS, Z06, Ford GT,... En volledig standaard
                                Damn ik moet juist weg straks!
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Anders om 8 uur? Iedereen die zin heeft komt maar af.

Comment

• Ik kan vandaag niet, maar morgen ben ik wel present

Comment

Anders om 8 uur? Iedereen die zin heeft komt maar af.
                                      Ik heb eigenlijk massa huiswerk, maar ik kom anders nu even af, cava?
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Anders om 8 uur? Iedereen die zin heeft komt maar af.

tzal voor morgen zijn,maar dan wel tegen de hele 100%.............

Comment

• expensive voitureke

Comment

Working...
                                          X