Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mij kunt ge vinden onder "friedrich83"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
      250 GTO staat in my garage.
      stoer, schiet eens wat foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        stoer, schiet eens wat foto's

als je bewijs wilt zal je eens tegen mijne r3 gto moeten racen want ik zou hem ook uit de garage kunnen halen dus ne foto haalt niks uit.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Friedrich Bekijk Berichten
          mij kunt ge vinden onder "friedrich83"

zal je vanmiddag eens toevoegen.....

@del mossa nog volk.......het wordt tijd dat je live hebt.....

Comment

als je bewijs wilt zal je eens tegen mijne r3 gto moeten racen want ik zou hem ook uit de garage kunnen halen dus ne foto haalt niks uit.....
            Ik moet helemaal geen bewijs zien..

Comment

zal je vanmiddag eens toevoegen.....

@del mossa nog volk.......het wordt tijd dat je live hebt.....
              jaja, volgende week normaal weer !
              Binnekort examens = lekker veel tijd om te gamen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                jaja, volgende week normaal weer !
                Binnekort examens = lekker veel tijd om te gamen
                Het zal hier het omgekeerde zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                  lvl 36

ik heb intussen de fxx, wat is me dat voor een zalige kar
                  Vet hé , met dat achteruitkijkschermke opt dashboard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                    Het zal hier het omgekeerde zijn
                    Gij zijt toch Bunny BE he?
                    was fun daarstraks
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                      Gij zijt toch Bunny BE he?
                      was fun daarstraks
                      Ja, ik had dit toch al gezegd via Xbox Live
                      Anders wast wel leuk ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                        Ja, ik had dit toch al gezegd via Xbox Live
                        Anders wast wel leuk ja.
                        Jaja, maar kwas nimeer zeker

GT3 vs Panamera was wel nice
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Special: ARX-24 TT Qualifier– A special time trial for the AXR-24 competition next month in New York City.

What:
                          Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge

When: Now until Friday May 28th at 12:00PM PST

Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.

Track and Car: Le Mans– #2 Audi Sport Team Joest R15 TDI

This Saturday we will be roaming the Multi-class, Cat & Mouse, Tag and Drag racing lobbies in search of more good times. Over on the Playground expect activity in Tag Virus, Cat & Mouse, Drag racing lobbies. On the circuit side of things you might the Turn 10 logo hanging out in the Multi-Class lobbies’ races going on in the A-E, S - D and B - F class hoppers. So be sure to stop by the hoppers, we will be giving out unicorns and DLC Codes for this month’s exotic car pack to racers that we run into. There were many games played last month in which we gave away hundreds of codes and cars, so here is another shot at the elusive unicorn cars. Although to give more people a chance to grab a car we will be limiting each user to one unicorn car each. When we did this last month I wasn’t sure what to expect but it was a really great time, I even managed to win a race!

Comment

• Juist de Shelby Mustang GT500KR nog eens uitgelaten Het was weer een hele aanpassing om met deze boot te leren racen. Eens ik het weer onder die knie had was het wel zalig varen op Laguna Seca

Comment

• Als iemand Forza wilt kopen, contacteer mij want ik heb het spel dubbel

Comment

nee ik heb nog niet, het is een c spec ( s204) voormij is het niet een kwestie van sneller maar mij einddoel is om alle wagens in mijn garage te hebben en de zware kosten zijn nog de sub c spec , rx-7 spirit R , ferrari testarossa.
                                Ik heb ze alle 3, de Spirit R gewonnen voor 5.000 Cr als kerstcadeau van Turn 10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                                  Ik heb ze alle 3, de Spirit R gewonnen voor 5.000 Cr als kerstcadeau van Turn 10

wat is je gamertag???

gewonnen??? gift gekregen bedoel je??

en de andere 2 ook gekregen,ofwa....of heb je toevallig 9999999999CR. door ne bug van turn10

Comment

wat is je gamertag???

gewonnen??? gift gekregen bedoel je??

en de andere 2 ook gekregen,ofwa....of heb je toevallig 9999999999CR. door ne bug van turn10
                                    Sledge144, neenee, alle 3 legaal De S204 en de SS gewonnen in de auction, voor allebei samen +- 30 mil.
                                    Eind vorig jaar organiseerde Turn10 een spelletje, elk uur gooiden ze een supercar voor 5.000cr buyout online, kon een Unicorn zijn, maar ook FFX'en, Porsche 962, enz...
                                    Ik was de eerste bij de Spirit R
                                    Had vroeger zo'n 50.000.000 cr, allemaal eerlijk verdiend in de auction house.

Comment

• Iemand die om 19u30 een halfuurtje wilt ringen ?

Comment

• Ik ken van dat xbox gedoe niet zo heel veel maar amuseer me soms wel eens op Forza3

Mij interesseert dat gamen met helicopter view niet echt. Heb gemerkt dat je zelf een game kan opstellen met rules zoals dat je met een fabriekswagen moet rijden, allemaal dezelfde en cockpit view.

Zo een online game zou me wel interesseren.

Iemand weet hoe je dat kan doen, want telkens ik eens mee doe kom ik in games terecht met mannen met van die geprepareerde cars, of die duidelijk de easy way spelen (helicopter view, rijhulpen aan).

Ik zoek echte liefhebbers om af en toe te rijden. Als jullie tips hebben, laar maar weten aan een 40 jarige oude zak

Comment

• Als je een race opzet kun je die dingen ergens instellen. Weet niet meer precies waar, maar je kunt alles instellen, van camera, klasse tot rijhulp.

Comment

Working...
                                          X