Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
boeiend, dat blijft hetzelfde model. Hetzelfde met de RS6 avant die Robin post. Die avant bied toch helemaal geen meerwaarde aan het spel, dat neemt gewoon een plaats weg voor een model dat we nodig hebben in het spel. Kijk eens naar het nieuwe carpack. Er zit een Mazda 3 2010 in die amper verschilt van de Mazda 3 uit 2009 die in het spel zit. Dit slaat toch nergens op?
over die mazda 3 ben ik het met u eens, die rs4 kan ik nie weten of er daar weinig of veel verschil zal opzitten, maar het verschil tussen een Mclaren F1 GT en LM is wel dag en nacht
over die mazda 3 ben ik het met u eens, die rs4 kan ik nie weten of er daar weinig of veel verschil zal opzitten, maar het verschil tussen een Mclaren F1 GT en LM is wel dag en nacht
RS6 avant is gewoon de avant versie van de RS6 die reeds in het spel zit. Het verschil dus enkel de achterkant, en vermits iedereen met cockpitview rijdt is dat nog een stukje belachelijker om die in het spel te willen
De F1's verschillen qua uiterlijk wel maar motor en chassis zijn toch hetzelfde denk ik, in iedergeval niet zo groot dat je een totaal andere auto in het spel creert.
RS6 avant is gewoon de avant versie van de RS6 die reeds in het spel zit. Het verschil dus enkel de achterkant, en vermits iedereen met cockpitview rijdt is dat nog een stukje belachelijker om die in het spel te willen
De F1's verschillen qua uiterlijk wel maar motor en chassis zijn toch hetzelfde denk ik, in iedergeval niet zo groot dat je een totaal andere auto in het spel creert.
Ik snap je opmerking maar ik vind Avants/Tourings/... gewoon veel leuker dan sedan/berlines/...
Ik weet ook dat de RS6 Avant er nooit komt maar ik bedoel maar dat ik liever de Avant in het spel zou hebben dan de Sedan
nee, wss geen enkel verschil hé....
misschien dan buiten het feit dat de ene een LeMans Race-car is, en de andere een straat-wagen.
beetje gelijk het verschil tussen een C-klasse en een CLK-GTR.. meer niet
nee, wss geen enkel verschil hé....
misschien dan buiten het feit dat de ene een LeMans Race-car is, en de andere een straat-wagen.
beetje gelijk het verschil tussen een C-klasse en een CLK-GTR.. meer niet
de standaard Mcl F1 , de GTR en de LM zijn 3 totaal verschillende wagens. dat bedoel ik daarmee
net zoals een lambo sv iets heel anders is dan een "gewone" .
dus ja het zou wel een meerwaarde bieden aan het spel aangezien het totaal andere wagens, zijn met elks hun eigen rij-eigenschappen,Etc...
Comment