1 / kort GAT
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenKuch, die zit in het spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenMcLaren F1 GT zit erin, de LM niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtenover die mazda 3 ben ik het met u eens, die rs4 kan ik nie weten of er daar weinig of veel verschil zal opzitten, maar het verschil tussen een Mclaren F1 GT en LM is wel dag en nacht
De F1's verschillen qua uiterlijk wel maar motor en chassis zijn toch hetzelfde denk ik, in iedergeval niet zo groot dat je een totaal andere auto in het spel creert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenRS6 avant is gewoon de avant versie van de RS6 die reeds in het spel zit. Het verschil dus enkel de achterkant, en vermits iedereen met cockpitview rijdt is dat nog een stukje belachelijker om die in het spel te willen
De F1's verschillen qua uiterlijk wel maar motor en chassis zijn toch hetzelfde denk ik, in iedergeval niet zo groot dat je een totaal andere auto in het spel creert.
Ik weet ook dat de RS6 Avant er nooit komt maar ik bedoel maar dat ik liever de Avant in het spel zou hebben dan de Sedan
Comment
-
een van mijn persoonlijke driftkarretjes.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichteneen van mijn persoonlijke driftkarretjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
misschien dan buiten het feit dat de ene een LeMans Race-car is, en de andere een straat-wagen.
beetje gelijk het verschil tussen een C-klasse en een CLK-GTR.. meer niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtennee, wss geen enkel verschil hé....
misschien dan buiten het feit dat de ene een LeMans Race-car is, en de andere een straat-wagen.
beetje gelijk het verschil tussen een C-klasse en een CLK-GTR.. meer niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZowel de GT als de LM zijn toch straatwagens?
Comment
-
Miljaar zeg sebiet moetek nog gaan tekenen...
de standaard Mcl F1 , de GTR en de LM zijn 3 totaal verschillende wagens. dat bedoel ik daarmee
net zoals een lambo sv iets heel anders is dan een "gewone" .
dus ja het zou wel een meerwaarde bieden aan het spel aangezien het totaal andere wagens, zijn met elks hun eigen rij-eigenschappen,Etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk BerichtenRROD.... again
Khoop dat ik er geen meer ga hebben
Ik heb er al 2 achter de rug..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk BerichtenHaaa haaaa !
Khoop dat ik er geen meer ga hebben
Ik heb er al 2 achter de rug..
Oh btw :
(niet mijn eigen foto )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten2x vanzelf overgegaan?
Comment
-
Time Trial: GT3 on Maple Valley
What: Official Turn 10 Featured Time Trial Challenge
When: Now until Friday June 18th at 12:00PM PDT
Where: Time Trials in Forza Motorsport 3.
Track and Car: Maple Valley Short – 911 GT3 RS (997)
zelfs den alexx gaat deze leuk vinden....
Comment
Comment